محافل طنز استان بوشهر به‌صورت مجازی برگزار می‌شود
رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: محافل طنز استان بوشهر به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
كدخبر: id-6427
تاريخ: 2021-08-02 00:07:27

امید پارسایی‌فر ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نهمین محفل «شکر طنز» با حضور طنزپردازان استان بوشهر، مهدی شیخیانی، محمد تابناک، اسماعیل شهرستانی، محمدعلی نادری و با اجرای هنرمند هم اقلیمی امین چاه شوری برگزار می‌شود.

به گزارش «سیرنگ»رئیس حوزه هنری بوشهر با اشاره به وضعیت کرونایی جهت برگزاری محافل‌ها خاطرنشان کرد: نهمین محفل «شکر طنز» با توجه به اعمال محدودیت‌های ناشی از گسترش ویروس کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت زنده و از طریق لایو اینستاگرام حوزه هنری استان بوشهر شاهد «محفل طنز» باشند.

وی با اشاره به طنز نگاران استان در دوره‌های مختلف تأکید کرد: حوزه هنری در واحد آفرینش‌های ادبی خود به موضوع طنزپردازی و همچنین برگزاری محافل طنز در استان به جدیت می‌پردازد.

استان بوشهر یادآور شد: محفل «شکر طنز» از محافل چند سال اخیر حوزه هنری است که پیش‌ازاین در سالن و محفلی و در حال حاضر به دلیل کرونا به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

پارسایی فر با اشاره به‌ضرورت محافل طنز خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که روبه‌جلو و قصد حرکت و پیشرفت است، نیاز به انبساط خاطر و نشاط و شادابی دارد. طنز و طنزپردازان نیز نقش مؤثری در ایجاد شادابی جامعه استان خواهند داشت.

منبع: مهر