چهار هزار بوشهری اجراهای موسیقی فجر را تماشا کردند
سیرنگ: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: جشنواره موسیقی فجر در این استان با حضور ۱۱ گروه برگزار شد و بیش از چهار هزار نفر اجراهای این گروه‎ها را به تماشا نشستند.
كدخبر: id-6386
تاريخ: 2020-02-23 17:39:09

محمدحسین زندویان افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره هر گروه در بوشهر یکبار به روی صحنه رفت که میانگین ۳۷۰ تماشاگر در هر اجرا به ثبت رسید.

به گزارش «سیرنگ»، زندویان ادامه داد: در این جشنواره ۲۱۷ هنرمند در قالب ۱۱ گروه موسیقی محلی و پاپ هنر خود را در مدت هفت شب به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: از این شمار پنج گروه در سبک پاپ و ۶ گروه در بخش موسیقی محلی حضور داشتند.

زندویان اظهار داشت: برگزاری جشنواره موسیقی فجر برای اولین بار در استان بوشهر اجرا شد که امیدواریم با استقبال پرشور و بی‌نظیر مردم از آن، دبیرخانه جشنواره نگاه ویژه‌ای به موسیقی بوشهری داشته باشد.

وی گفت: تلاش داریم با همکاری نمایندگی‌های انجمن موسیقی شهرستان‌ها و با توجه به فرهنگ خاص آن منطقه این جشنواره را در مناطق مختلف استان بوشهر برگزار کنیم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر افزود: ظرفیت‌های خوبی در بخش موسیقی این استان وجود دارد که با در نظر گرفتن برگزاری مهم‌ترین رویداد این حوزه از هنر در استان بوشهر، نگاه به گروه‌های موسیقی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بیشتر می‌شود.

Thumbnail

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان بوشهر با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر، انجمن موسیقی استان بوشهر و موسسه فرهنگی هنری حامی هنر نارنجی و با حضور گروه‌های «زریاب»، «شیلو»، «هیرون»، «نوای دشتی»، «یا»، «شالو»، «راشن»، «کوگانا»، «فلامور»، «نی نوا» و «شبدیز» در سالن مجتمع فرهنگی هنری شهر بوشهر برگزار شد.