جدول جشنواره موسیقی فجر بوشهر منتشر شد
سیرنگ: جدول اجرای 11 گروه موسیقی شرکت‌کننده در جشنواره موسیقی فجر در بوشهر منتشر شد.
كدخبر: id-6380
تاريخ: 2020-02-11 11:26:28

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این رابطه گفت: جشنواره موسیقی فجر مهم‌ترین و بزرگ‌ترین رویداد موسیقیایی ایران و نخستین بار است که بوشهر میزبان این جشنواره می‌شود.

به گزارش «سیرنگ»، فاطمه کرمپور افزود: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن به مدت ۶ روز با حضور ۱۱ گروه موسیقی از بوشهر در بخش‌های محلی و پاپ در دو زمان ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار مجتمع فرهنگی هنری این شهر برنامه اجرا می‌کنند.

کرمپور اظهار کرد: «زریاب»، «شیلو»، «هیرون»، «نوای دشتی»، «یا»، «شالو»، «راشن»، «کوگانا»، «فلامور»، «نی نوا» و «شبدیز» به ترتیب به مدیر مسئولی عماد پوستینی، امید سیما، نوذر سعادت پور، عطاالله حسینی، حسین رئیسی، عبدالله مقاتلی، حبیب روشن‌روان، رحیم پوردرخش، حسن عامری، علی احمدی و محسن حیدریه گروه‌های حاضر در این جشنواره هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: گروه‌های زریاب ساعت ۱۸:۳۰ و شیلو ساعت ۲۰:۳۰ در نخستین روز و گروه‌های هیرون ساعت ۱۸:۳۰ و نی نوا ساعت ۲۰:۳۰ در دومین روز از جشنواره به هنرنمایی می‌پردازند.

کرمپور افزود: همچنین گروه‌های نوای دشتی ساعت ۱۸:۳۰ و یا ساعت ۲۰:۳۰ در روز سوم و گروه شالو ساعت ۱۸:۳۰ در چهارمین روز جشنواره به روی صحنه می‌روند.

وی ادامه داد: در روز پنجم نیز گروه‌های راشن ساعت ۱۸:۳۰ و کوگانا ۲۰:۳۰ و روز ششم گروه شبدیز ساعت ۱۸:۳۰ و فلامور ساعت ۲۰:۳۰ به اجرا خواهند پرداخت.

وی گفت: آیین پایانی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی ساعت ۱۸:۳۰، ۳۰ بهمن در تالار مجتمع فرهنگی هنری بوشهر برگزار می‌شود.

کرمپور افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سامانه BELITBOX.COM بلیت‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی بیان کرد: نشست‌های تخصصی موسیقی و تقدیر از پیشکسوتان این حوزه از دیگر برنامه‌های سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر است.