دفتر صداوسیما جزیره خارگ افتتاح می‌شود
سیرنگ: هم‌زمان با دهه مبارک فجر با حضور مقامات ارشد استان دفتر صداوسیما جزیره خارگ بعد از ۴۱ سال افتتاح می‌شود.
كدخبر: id-6375
تاريخ: 2020-02-09 10:26:48

بخشدار ویژه خارگ اظهار داشت: در راستای استقرار ادارات جزیره خارگ که از خواسته‌های به‌حق اهالی شریف جزیره خارگ بوده اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

به گزارش «سیرنگ»، محمود رضایی افزود: در همین راستا ادارات میراث فرهنگی، اورژانس ۱۱۵، بنیاد شهید، اصناف در جزیره خارگ مستقر شدند و خدمات این ادارات در بخش ویژه خارگ عملیاتی شد.

 وی تصریح کرد: هم‌زمان با دهه مبارک فجر و طی حکمی از سوی صداوسیمای مرکز بوشهر حامد عرب زاده به‌عنوان نماینده صداوسیما در جزیره خارگ معرفی و طی مراسمی با حضور مقامات ارشد استان دفتر صداوسیما خارگ بعد از ۴۱ سال در جزیره خارگ افتتاح خواهد شد.

رضایی گفت: بخش ویژه خارگ دارای ظرفیت‌های بالای حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین بقاع متبرکه، اماکن تاریخی و میراث ماندگار خلیج همیشه فارس است.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه اصحاب رسانه باید مراقبت کنند و وحدت و همدلی را سرلوحه کاری خود قرار دهند خاطرنشان کرد: همیشه رویکرد رسانه ملی را همگرایی، اتحاد بود و در زمینه راه‌اندازی صداوسیما کمال تشکر از مدیران ارشد صداوسیما مرکز بوشهر را دارم که انصافاً نگاه ویژه به منطقه راهبردی خارگ دارند.

منبع: مهر