ارسال ۲۵۱ اثر به جشنواره آنلاین بین‌المللی پویانمایی بوشهر
سیرنگ: دبیر اجرایی نخستین جشنواره آنلاین پویانمایی گفت: ۲۵۱ اثر از پنجاه‌ویک کشور به دبیرخانه جشنواره آنلاین بین‌المللی پویانمایی بوشهر ارسال شده است.
كدخبر: id-6362
تاريخ: 2020-01-29 01:51:32

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، حمید حق جو با اعلام این خبر افزود: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره آنلاین بین‌المللی پویانمایی و سی جی آی (تصاویر تولید شده با رایانه) کشور با نام (ایران – بوشهر) ۲۵۱ اثر از ۵۱ کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی بیان داشت: هنرجویان، انیمیشن‌سازان و هنرمندان دیجیتال از اقصی نقاط جهان آثار خود را به جشنواره ارسال کردند و هم‌اکنون داوران هیئت انتخاب جشنواره مشغول ارزیابی و داوری آثار دریافتی هستند.

حق جو اظهار کرد: کشورهای ایران، انگلستان، سنگاپور، آلمان، فرانسه، آمریکا، آفریقا، هندوستان، برزیل و ایتالیا بیشترین آثار را به این جشنواره ارسال کردند.

وی تصریح کرد: کشف و شناسایی افراد مستعد و ایجاد فرصت‌های مختلف برای اهالی انیمیشن و هنرهای دیجیتال و سی جی آی از جمله مأموریت اصلی مسئولان برگزاری برای جشنواره انیمیشن بوشهر است.

حق جو عنوان داشت: انتخاب و داوری آثار در ۲ بخش ملی و بین‌الملل انجام می‌گیرد که در بخش‌های آن بهترین اثر، کارگردان، جلوه‌های ویژه بصری، فیلم اولی، فیلم‌نامه، صداگذاری و موسیقی، طراحی صحنه، کاراکتر و اثر سی جی آی انتخاب خواهد شد.

دبیر اجرایی بین‌الملل نخستین جشنواره آنلاین پویانمایی خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و انجمن سینمای جوانان استان بوشهر به مناسبت روز بوشهر برگزار و اختتامیه آن نیز اسفندماه است.