فراخوان جشنواره منطقه‌ای مشاعره «تاره» منتشر شد
سیرنگ: فراخوان دومین جشنواره منطقه‌ای مشاعره «تاره» از سوی دبیرخانه این رویداد در کاکی منتشر شد.
كدخبر: id-6342
تاريخ: 2019-12-21 09:57:56

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره به ‌صورت منطقه‌ای و ویژه استان‌های فارس، بوشهر، اصفهان و هرمزگان به همت نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاکی و با همکاری انجمن ادبی «گندم» و برخی از ادارات این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش «سیرنگ»، حمید زارعی افزود: موضوع جشنواره آزاد است و مشاعره در بخش‌های مشاعره سنتی، مشاعره مشروط، مشاعره واژه‌‌نما و نوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این رویداد خوانش همه قالب‌های شعر کلاسیک آزاد است و خوانش هر دوبیتی از اشعار فایز دشتی و همچنین هر بیت در بخش مشاعره نوین در داوری از امتیاز بالاتری برخوردار خواهد بود.

زارعی در ادامه تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در دومین جشنواره منطقه‌ای مشاعره «تاره» می‌توانند تا ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری مشخصات فردی خود را شامل نام و‌ نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس، شماره تلفن و نشانی محل سکونت به پست الکترونیکی جشنواره به نشانی tareh.fst@98gmail.com یا به شماره تلفن ۰۹۰۳۱۰۸۶۲۰۰ در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

Thumbnail

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتی در خصوص جوایز این رویداد ادبی اظهار داشت: نفر اول تندیس جشنواره، لوح‌ سپاس و مبلغ ۱۰ میلیون ریال، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح سپاس و مبلغ ۷ میلیون ریال، نفر سوم تندیس جشنواره، لوح سپاس و مبلغ ۵ میلیون ریال، نفر چهارم لوح سپاس و مبلغ ۴ میلیون ریال و نفر پنجم لوح سپاس و مبلغ ۲ میلیون ریال است.

آیین پایانی دومین جشنواره منطقه‌ای مشاعره «تاره» ۱۵ و ۱۶ اسفندماه جاری در شهر کاکی شهرستان دشتی برگزار خواهد شد.