معرفی برگزیدگان هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری بوشهر
سیرنگ: راه یافتگان به هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در مرحله استانی شناخته شدند.
كدخبر: id-6330
تاريخ: 2019-12-11 11:54:59

به دنبال پایان مرحله بازبینی آثار نمایشی مراکز کانون پرورش فکری استان بوشهر ۸ اثر برتر از میان ۱۴ اثر شرکت کننده در جشنواره هنرهای نمایشی به مرحله استانی راه یافتند.

به گزارش «سیرنگ» به گفته محسن حلوایی کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، نمایش های «دار لیکه ای» به کارگردانی لاله شایانفر از مرکز دیلم، «روباه و خروس» به کارگردانی سیده طاهره جعفری از مرکز برازجان، «کودکان کار» به کارگردانی زینب سالم پور از مرکز سیراف، «سفر رویایی کوتوله ها» به کارگردانی سحر سهولی از مرکز دیّر، «سه بچه خوک و گرگ بد گنده» به کارگردانی سیده اکرم جعفری از مرکز خورموج، «گرگ مهربانی» به کارگردانی راضیه حاجیانی از مرکز کاکی، «ماهی سیاه کوچولو» به کارگردانی فاطمه براری از مرکز بوشهر و «آبگیری برای زندگی» به کارگردانی سید حجت حسینی از مرکز بوشهر بدون اولویت به مرحله استانی معرفی شده اند.

مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر طی روزهای ۲۷- ۲۸ آذرماه در سالن آفرینش های مرکز شماره کانون بوشهر برگزار می شود.

Thumbnail

مرحله کشوری این دوره از جشنواره هنرهای نمایشی کانون نیز بر اساس اعلام فراخوان قرار است 26 الی 29 فروردین ۱۳۹۹ برگزار شود.

منبع:ایسنا