راه‌یابی اثر هنرمند ۸ ساله بوشهری به یک جشنواره بین‌المللی
سیرنگ: اثر آرشام پیش‌بین هنرمند ۸ ساله بوشهری به مرحله پایانی جشنواره بین‌المللی نقاشی شهر صلح‌آمیز ۲۰۱۹ راه یافت.
كدخبر: id-6320
تاريخ: 2019-12-03 22:26:46

   رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان بوشهر با اعلام این خبر بیان کرد: نتایج مرحله‌ی اول فراخوان بین‌المللی نقاشی شهر صلح‌آمیز سال ۲۰۱۹ اعلام شد که آرشام پیش‌بین از بوشهر و ۱۴ نوجوان دیگر از شهرهای کشور ایران موفق به حضور در مرحله پایانی شدند.

به گزارش «سیرنگ»، امرالله اسماعیلی با بیان اینکه این جشنواره در ۲ رده سنی برگزار شد، افزود: از هر شهر عضو سازمان شهرداران صلح در ایران، امکان ارسال حداکثر ۵ اثر برای رده سنی ۶ تا ۱۰ سال و حداکثر ۵ اثر از رده سنی ۱۱ تا ۱۵ سال، به دبیرخانه بود.

وی عنوان کرد: با توجه به محدودیت ظرفیت ارسال آثار به دبیرخانه مستقر در کشور ژاپن، تیم متشکل از داوران متخصص هنری تمامی پس از بررسی در پایان آثاری که دارای خلاقیت، نوآوری و اصول نقاشی در آن رعایت شده بود، انتخاب کردند.

Thumbnail

رئیس انجمن هنرهای تجسمی بوشهر خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوب و تأثیرگذار در بخش جوانان و نوجوانان وجود دارد که با حمایت می‌توانند افتخارات زیادی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی کسب کنند.

شایان ذکر است که در مرحله پایانی تمامی آثار ایران و جهان مورد بررسی داوران بین‌المللی قرار خواهد گرفت و نام برگزیدگان طی دو ماه آینده (نیمه دوم بهمن) از طریق سایت سازمان شهرداران صلح ژاپن و موزه صلح تهران اعلام می شود.