گذر فرهنگ و هنر در بوشهر افتتاح می‌شود
سیرنگ: با همکاری شهرداری بندر بوشهر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گذر فرهنگ و هنر در این شهر افتتاح می شود.
كدخبر: id-6317
تاريخ: 2019-12-01 08:21:52

به گزارش «سیرنگ» به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، شهردار بندر بوشهر در نشست با اعضاء انجمن هنرهای تجسمی استان گفت: تأثیرات و توجه به امور فرهنگی را می‌توان در تمام حوزه‌ها حس کرد لذا تمامی دستگاه‌ها باید به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

سید نورالدین امیری بیان داشت: ایجاد گذر فرهنگ و هنر یکی از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر است که در راستای ارائه آثار و خدمات جامعه هنری استان به عموم شهروندان عزیز بوشهری در حدفاصل دبیرستان سعادت تا دانشکده هنر و معماری بوشهر (محله کوتی) اجرایی خواهد شد.

وی افزود: حمایت از هنرمندان جهت ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری یک امر ضروری است و ما با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان نیز بیان کرد: فرهنگ یکی از ارکان پیشرفت هر جامعه است که پرداختن به آن موجب پویایی را به ارمغان می‌آورد.

Thumbnail

امرالله اسماعیلی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در انجمن‌های تجسمی استان وجود دارد، افزود: انجمن و هنرمندان این حوزه آمادگی کامل برای ایجاد جلوه بصری و زیباسازی منظر شهری را دارد.

احمد بارگاهی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر از همکاری با حوزه فرهنگ و هنر استقبال کرد.

در این نشست پیرامون مسائلی از جمله همکاری و استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های کارشناسان انجمن هنرهای تجسمی استان بوشهر جهت طراحی گرافیک شهری و ساخت تندیس‌ها و المان‌های شهری با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبادل نظر شد.