برگزاری جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی در بوشهر
سیرنگ:مدیرکل ارشاد استان بوشهر از برگزاری دهمین جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی هم‌زمان با دهه مبارک فجر در بوشهر خبر داد.
كدخبر: id-6316
تاريخ: 2019-12-03 08:07:04

فاطمه کرمپور اظهار داشت: ۸۰ نفر از سراسر استان بوشهر در دهمین جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی نام‌نویسی کرده‌اند و این جشنواره هم‌زمان با دهه مبارک فجر بهمن‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش «سیرنگ»، وی با بیان اینکه مرحله نخست داوری این جشنواره دی‌ماه امسال انجام می‌شود اضافه کرد: فراخوان دهمین جشنواره مشاعره دانش‌آموزی رضوی منتشرشده است و مهلت نام‌نویسی دهمین دوره جشنواره استانی مشاعره دانش‌آموزی رضوی ۳۰ آذر امسال است.

کرمپور تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نمایندگی بوشهر بخش منابع را دانلود و مورداستفاده قرار دهند.

وی با اشاره به داوری مرحله نخست جشنواره تصریح کرد: داوری مرحله نخست جشنواره از طریق تلفنی برای حضور در مرحله دوم که به صورت زنده است، انجام می‌گیرد.

Thumbnail

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: هر کدام از مشاعره کنندگان لوح سپاس برای شرکت در جشنواره تقدیم می‌شود و به نفر اول جشنواره تندیس، لوح تقدیر و ۵ میلیون ریال کمک‌هزینه سفر زیارتی، دوم و سوم تندیس و لوح و کمک‌هزینه سفر زیارتی به ترتیب معادل ۴.۵ و ۴ میلیون ریال اهدا می‌شود و مقام‌های چهارم و پنجم نیز با دریافت لوح تقدیر به ترتیب ۳.۵ و ۳ میلیون ریال به عنوان کمک‌هزینه سفر زیارتی دریافت می‌کنند.

منبع: مهر