برگزیدگان جشنواره سرود نوبانگ در بوشهر معرفی شدند
سیرنگ: اولین جشنواره استانی سرود نوبانگ در بوشهر با معرفی و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره به کار خود پایان داد.
كدخبر: id-6305
تاريخ: 2019-11-30 10:33:04

رئیس حوزه هنری بوشهر اظهار داشت: آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی سرود نوبانگ در بوشهر برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش «سیرنگ»، امید پارسایی‌فر اضافه کرد: این آیین با حضور ۱۶ گروه سرود از سطح استان و با همت سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، و با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بندر بوشهر و کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره گروه سرود جوانه های احساس به سرپرستی عبدالرضا جوهری مقام سوم، گروه سرود ثارالله به سرپرستی هادی مقامس زاده مقام دوم و گروه سرود ایران به سرپرستی علی سیاوش پوری مقام اول در بخش سرود را کسب کردند.

رئیس حوزه هنری بوشهر ادامه داد: علی سیاوش پوری به عنوان تک خوان برتر، امیرحسین غیاث وند گروه ندای انقلاب شهر بوشهر به عنوان استعداد برتر و هادی مقامس زاده به عنوان مربی برتر معرفی شدند.

علی سیاوش پوری سرپرست گروه ایران و تک خوان برتر این جشنواره بیان کرد: گروه سرود ایران از شهر بوشهر و با سابقه ۳ سال فعالیت، با ۱۰ عضو و موضوع ایران من موفق به کسب مقام شد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در مسابقات سطح کشوری نیز خوش بدرخشیم و پرچم دار سرود استان بوشهر در عرصه سرود آیینی باشیم.

هادی مقامس زاده سرپرست گروه ثارالله و مربی برتر این جشنواره اظهار داشت: گروه سرود ثارالله از شهرستان دشتی و با سابقه بیش از ۱۰ سال، با ۲۵ عضو و موضوع ای شهید در این جشنواره شرکت کرده است.

وی افزود: تولید سرود های حماسی و با موضوع شهیدان استان که حق زیادی را بر گردن ما جوانان دارند جایگاه ویژه ای دارد و تولید سرود شهید توسط گروه ثارالله انجام شده و به زودی رونمایی می شود.

عبدالرضا جوهری سرپرست گروه جوانه های احساس در رابطه با این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با استقبال و کیفیت خوبی برگزار شد و امیدواریم همواره شاهد برگزاری این گونه جشنواره ها در طول سال و به مناسبت های مختلف در سطح استان باشیم.

وی در رابطه با گروه جوانه های احساس گفت: این گروه از شهرستان گناوه، با سابقه ۲ سال و ۱۵ عضو، با موضوع بسیج در جشنواره شرکت کرد و جزء ۱۷ گروه برتر چهارمین جشنواره سراسری سرود های حماسی و آواهای انقلابی بسیج در سال ۹۷ و تجلیل شده در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر در سال ۹۸ است.

منبع: مهر

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail