نمایشگاه کتاب در بوشهر افتتاح شد
سیرنگ: به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه کتابی با سه هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب از ۸۸ ناشر در بوشهر افتتاح شد.
كدخبر: id-6300
تاريخ: 2019-11-22 12:11:11

 فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در بندر بوشهر اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است وباید در این مسیر حرکت کنیم.

به گزارش «سیرنگ»، سردار علی رزمجو ضمن گرامیداشت هفته بسیج خاطرنشان کرد: بسیج در عمر چهل ساله خود کارنامه‌ای درخشان در زمینه‌های مختلف دارد و در عرصه‌های خدمات‌گذاری عملکردی ارزنده و قابل قبول داشته است.

وی یکی از اولویت‌های اصلی بسیج را ارتقای سطح علمی بسیجیان دانست و اضافه کرد: ارتقای علم و مطالعه بسیجیان مسئله‌ای مهم است که در همین راستا نمایشگاه بزرگ کتاب با سه هزار و ۵۰۰ عنوان در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برپا شده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: بسیجی کتاب دوست و کتابخوان است و آمادگی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و به روز نگه داشتن علم خودش را دارد.

وی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده است امیدواریم قشرهای مختلف مردم بدون هیچ‌گونه محدودیتی بتوانند از این نمایشگاه بهره‌مند شده و به راحتی بتوانند کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 در این نمایشگاه که به همت معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق علیه السلام برپا شده است سه هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب از ۸۸ ناشر با تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصد عرضه شده است.

این نمایشگاه تا ۲۲ آذر همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است.

کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه با موضوعات دینی، معارف اسلامی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ادبیات، تاریخ، رمان، داستان، روانشناسی، اجتماعی، کودک و نوجوان، پزشکی، خانواده و کمک آموزشی است.

منبع: مهر