۱۱ اثر به بخش نهایی جشنواره تئاتر استان بوشهر راه یافت
سیرنگ: معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۱ اثر به بخش نهایی جشنواره تئاتر استان بوشهر راه یافت.
كدخبر: id-6287
تاريخ: 2019-11-12 16:04:35

محمد حسین زندویان در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: از امروز تا پایان هفته آینده دو برنامه در پیش رو داریم که یکی از برنامه‌ها سی‌وششمین برنامه فیلم کوتاه است که همزمان در بوشهر اکران می‌شود.

به گزارش «سیرنگ»، وی با اشاره به اینکه ۳۷ فیلم کوتاه طی دو روز در استان بوشهر اکران می‌شود خاطرنشان کرد: این فیلم‌ها در سه سانس و در چهار بخش در سینمای شهید آوینی بوشهر اکران می شوند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: جشنواره تئاتر استان بوشهر از ۲۶ آبان تا یکم آذرماه برگزار می‌شود.

Thumbnail

وی تصریح کرد: آثار رسیده به جشنواره تئاتر استان بوشهر بازبینی شده است و از ۲۳ آثار رسیده، ۱۱ گروه نمایشی توانستند مجوز ورود به سی‌ویکمی جشنواره تئاتر استان بوشهر را به دست بیاورند.

وی ادامه داد: دو گروه از گناوه، چهار گروه از بوشهر، دو گروه از دیر، یک گروه از کنگان، یک گروه از اهرم و یک گروه از دیلم در این جشنواره پذیرفته شدند.

مظفری گفت: بعد از هر اجرا برنامه نقد و بررسی آثار برگزار می‌شود و در پایان آخرین جشنواره روز یکم آذرماه اختتامیه برگزار می‌شود و جمع‌بندی و نتیجه جشنواره اعلام می‌شود.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: حداقل دو گروه برای جشنواره منطقه‌ای انتخاب می‌شوند.

منبع: مهر