برتری مستندساز رادیو بوشهر در اجلاس خادمان حسینی
سیرنگ:مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر گفت: رادیو بوشهر برترین مستند ساز هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی شد.
كدخبر: id-6242
تاريخ: 2019-08-29 01:36:50

به گزارش «سیرنگ» به نقل از تسنیم، حسین ناظر در نشست با تهیه کنندگان رادیو بوشهر با تاکید بر نقش مهم رسانه در فرهنگ سازی اظهار داشت: رسانه ملی و استانی در ابعاد گوناگون نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارد چراکه رادیو و تلویزیون ملی و استانی دارای مخاطبان بسیاری است.

وی با اشاره به تدوین برنامه‌های ماه محرم با توانمندی تهیه کنندگان در رادیو و تلویزیون از موفقیت مستندساز بوشهری در اجلاس پیرغلامان خبر داد و بیان کرد: رادیو بوشهر برترین مستند ساز هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی شد.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر افزود: براساس رای هیٔت داوران رسانه ملی از بین 120 اثر رادیویی، تلویزیونی و خبری مستند رادیویی «ذکر حسین» (ع) به تهیه کنندگی آرش شبانکاره از مرکز بوشهر رتبه برتر و مقام نخست هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی را بدست آورد.

Thumbnail

ناظر افزود: هفدهمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان و خادمان حسینی از 5 شهریور ماه در استان یزد آغاز شده و تا 8 شهریورماه ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این اجلاس 700 پیرغلام و خادم حسینی و برنامه ساز رسانه ایران و همچنین از کشور آلمان، افغانستان، لبنان، ترکیه، عراق، سوریه، پاکستان حضور دارند.