فراخوان انتخاب کتاب سال استان بوشهر منتشر شد
سیرنگ: مؤلفان، مترجمان و مصححان استان بوشهر که چاپ اول آثارشان در سال‌های ٩٦ و ٩٧ انتشار یافته می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.
كدخبر: id-6233
تاريخ: 2019-08-24 14:03:33

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر گفت: این فراخوان با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر، حمایت و تشویق مؤلفان، مترجمان و ناشران، معرفی نویسندگان فعال و ارتقاء سطح کیفی نشر منتشر شد.

به گزارش «سیرنگ»، فاطمه کرمپور افزود:  مؤلفان، مترجمان و مصححان استان بوشهر که چاپ اول آثارشان در سال‌های ٩٦ و ٩٧ انتشار یافته می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و مبنای پذیرش کتاب‌هایی که با موضوع استان بوشهر است ابتدای سال ٩٢ تا پایان سال ٩٧ است.

وی با اشاره به اینکه ملاک سال انتشار، شناسنامه ناشر در کتاب خواهد بود، افزود: آثار مؤلفان و پدید آوردگان غیربومی صرفاً با موضوع بوشهر شناسی قابل پذیرش است و این رویداد شامل کتاب‌های کمک‌درسی و عکسبرداری شده از کتاب‌های خارجی نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیان داشت: مجموعه مقالات یا سخنرانی‌ها که به صورت کتاب چاپ شده‌اند در صورتی که دارای «وحدت موضوعی» باشند می‌توانند در این دوره شرکت نمایند.

Thumbnail

کرمپور ادامه داد: نویسندگان کتاب یا کتاب‌های پیشنهادی خود را می‌بایست در دو نسخه به همراه فرم ثبت‌نام تا ١٥ شهریور سال جاری به آدرس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر واحد کتاب ارسال کنند.

وی اظهار کرد: فرم ثبت‌نام در تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نشانی www.boushehr.farhang.gov.ir قابل دریافت است.

کرمپور با اشاره به اینکه داوری آثار ارسالی ٢١ شهریور تا ١٥ مهر سال جاری خواهد بود، عنوان کرد: نتایج دوره ٢٠ مهرماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: آیین اختتامیه کتاب سال استان همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ٣٣٣٢٠٥٣٨-٠٧٧ تماس حاصل نمایند.