برنامه‌های برتر رادیو بوشهر مورد تجلیل قرار گرفت
سیرنگ: مدیرکل صدا و سیمای استان بوشهر با بیان اینکه تولید برنامه‌های رادیویی بر اساس ظرفیت‌ها و مطالبات مردم ساحل‌نشین استان تولید می‌شود گفت: تهیه کنندگان، گویندگان و دست اندرکاران برنامه‌های برتر رادیو بوشهر تجلیل شدند.
كدخبر: id-6231
تاريخ: 2019-08-24 13:21:22

 سیدحسن ناظر در آیین تجلیل از  دست اندرکاران برنامه‌های برتر رادیو بوشهر با بیان اینکه صدا و سیمای بوشهر دارای مخاطبان بسیاری است اظهار داشت: برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بر اساس مطالبات مردم و ظرفیت‌های استان بوشهر تدوین و پخش می‌شود.

به گزارش «سیرنگ»، وی با بیان اینکه ظرفیت پوشش رادیویی و تلویزیونی استان بوشهر افزایش یافته است تصریح کرد:اکنون صدا و سیمای بوشهر ضمن تحت پوشش قرار دادن تمام نقاط استان بوشهر بعضا برخی از کشورهای منطقه خلیج فارس را پوشش می‌دهد.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر توانمندی‌های دست اندرکاران برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با قدردانی از آنان افزود: در طول سال برنامه‌هایی متناسب با مناسبت‌های ایام بر اساس پیشنهادات مردم تهیه و پخش می‌شود.

ناظر از درخشش صدا و سیمای مرکز بوشهر در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها خبر داد و بیان کرد: صدای و سیمای مرکز بوشهر تندیس ویژه، جایزه و دیپلم افتخار بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استان‌های رسانه ملی به دست آورد.

وی با بیان اینکه  صدا و سیمای بوشهر مقام برتر برنامه سازی نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را کسب کرد افزود:برنامه‌ها، مستند تلویزیونی «دریای خدمت»،جایزه و دیپلم افتخار بهترین مستند دفاع مقدس و معاونت فضای مجازی مرکز بوشهر رتبه‌های برتر در این جشنواره کسب کردند.

مدیرکل صدا و سیمای بوشهر  با اشاره به قدردانی از برنامه‌های برتر رادیو بوشهر گفت: عوامل برنامه‌های رادیو بوشهرکه در ارزیابی کارشناسان صدای استان‌ها نمرات برتر را کسب کردند، قدردانی شدند.

در این آیین از عوامل برنامه‌های رادیویی مرکز بوشهر که در سه ماه نخست امسال بر اساس ارزیابی کارشناسان صدای استان‌ها، نمرات برتر را به دست آورده‌اند، تجلیل شد.

بر این اساس، مهدی روانان و آرش شبانکاره تهیه کننده و گزارشگر برنامه‌ «زندگی و دریا»، سعید محمدی و آرش شبانکاره تهیه کننده و گزارشگر برنامه «سلام بوشهر»، محمد مهدی محمدیان تهیه کننده «پسین ورزش» و آرش شبانکاره گزارشگر این برنامه تجلیل شدند.

همچنین حجت محمدی گوینده برنامه‌های «زندگی و دریا» و «سبوی سحر»، ادهم طالب‌پور گوینده برنامه «دریای معرفت» و خدیجه آبزن گوینده برنامه «بوی بهشت» حائز نمره‌های برتر شدند.

برنامه لحظه تحویل سال رادیو بوشهر با عنوان «مرمرشک»، «سی مو سی تو» ، «بوی بهشت» و «سرای مهر» و رادیو نما نیز نمرات برتر اداره کل صدای استان‌ها را به دست آوردند و  تهیه کنندگان مورد تجلیل قرار گرفتند.