بوشهر میزبان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان
سیرنگ: آثار سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان در سینما شهید آوینی بوشهر به نمایش در می‌آید.
كدخبر: id-6228
تاريخ: 2019-08-22 12:45:52

به گزارش «سیرنگ» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آثار سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان از یکم تا چهارم شهریور به مدت چهار روز در سینما شهید آوینی بوشهر نمایش داده می‌شود.

Thumbnail

محمد حسین زندویان افزود: در این جشنواره ١٠ اثر ایرانی و خارجی در قالب فیلم و پویانمایی به تماشا گذاشته خواهد شد.

او ادامه داد: دیدن فیلم‌های این جشنواره برای همه آزاد است و خانواده‌ها نیز می‌توانند به همراه کودکان و نوجوانان خود به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: فیلم‌های داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز، غرغرو وارد می‌شود، بنیامین، جزیره گنج، قطار آن شب، جوانمردان، بیست و سه نفر، اینجا خانه امن است، منطقه پرواز ممنوع و تورنادو، ١٠ فیلمی است که به نمایش در خواهد آمد.

زندویان گفت: فیلم‌های داستان‌های باغ جادویی آنتون کرینگز و غرغرو وارد می‌شود جزء فیلم‌های خارجی جشنواره هستند که با دوبله فارسی به نمایش در خواهد آمد و فیلم‌های بنیامین و جوانمردان از جمله آثار پویانمایی به شمار می‌روند.

او با اشاره به داوری دانش آموزان در این جشنواره عنوان کرد: یک گروه ١٥ نفره از دانش آموزان ٩ تا ١٥ ساله به عنوان اعضای داوری پروانه‌های فیروزه‌ای که زیر نظر مربیان مجرب سینما آموزش‌های لازم دیده اند، آثار را داوری می‌کنند.

Thumbnail

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: تلاش شده است کودکان و نوجوانان به عنوان جامعه هدف بتوانند آثار جشنواره را تماشا کنند و در همین زمینه با همکاری سازمان بهزیستی برخی از فیلم‌ها برای کودکان زیر پوشش این سازمان رایگان نمایش داده می‌شود.

بلیت‌های سی و دومین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان به صورت برخط در پایگاه belitbox.com به فروش می‌رسد.