عکاسی فقط عکس گرفتن نیست
سیرنگ: سیدحسین صافی پیشکسوت عکاسی استان بوشهر گفت: عکاسی فقط عکس گرفتن نیست، بلکه آماده کردن مقدمات عکاسی نیز جزئی از این کار است.
كدخبر: id-6226
تاريخ: 2019-08-21 09:08:59

به گزارش «سیرنگ» نقل از ایسنا، سید حسین صافی در نشست تخصصی عکاسی عنوان کرد: سخت است که از خلال عکس‌هایت خود عکاسانه ات را کشف کنی.

وی از کادربندی به عنوان مغز عکاسی یاد کرد و افزود: از هر چیزی که اراده کردید می‌توانید عکس‌های خیلی متفاوتی بگیرید.

Thumbnail

این عکاس باسابقه بوشهری خاطرنشان کرد: هر چیزی که به آن نگاه می‌کنید درباره آن کشف و تحقیق کنید و باید ارتباط آن را با سایر موضوعات ببینید که این بستگی به اندوخته دانایی شما نسبت به آن موضوع دارد.

صافی تصریح کرد: شبکه ارتباطی را پیدا کنید پس از آن می‌دانید اینجا که ایستاده‌اید قله نیست و باید به سمت قله‌ها بروید.

Thumbnail

محمود صادقی گفت: عکاسی خبری سرعت و دقت می‌طلبد.

وی با اشاره به برخی تفاوت‌های موجود بین ژانرهای عکاسی گفت: ولی در مستند اجتماعی تفکر، تأمل و تعمق بیشتری نسبت به عکاسی خبری موردنیاز است به دلیل اینکه فرصت بیشتری برای ثبت عکس دارید.

این عکاس بوشهری با بیان اینکه هنر معماری نیز می‌تواند در عکاسی کمک کند، اظهار کرد: عکاسان خبری می‌توانند عکاسان مستند اجتماعی خوبی باشند.

صادقی تأکید کرد: در عکاسی عشق و علاقه و حساسیت و دقت زیاد به محیط پیرامون مهم است و همچنین استمرار و پشتکار در کار بسیار اهمیت دارد.

Thumbnail

گفتنی است، این نشست تخصصی به مناسبت دومین گردهمایی عکاسان بوشهر با حضور سید حسین صافی و محمود صادقی و با محوریت به سوی نگاه شخصی در عکاسی و ارائه مجموعه عکس‌هایشان، بعدازظهر روز شنبه ۲۶ مردادماه در سالن اندیشه دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بوشهر با حضور عکاسان و علاقه‌مندان برگزار شد.