تئاتر یک هنر دغدغه‌مند و مترقی
سیرنگ: رییس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر گفت: نمایش به ذاته یک هنر دغدغه مند و مترقی است.
كدخبر: id-6212
تاريخ: 2019-08-01 09:33:28

جهانشیر یاراحمدی در دومین انجمن هنری نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: راهنمایی و هدایت اعضای کودک و نوجوان با ابزارهای کانونی و به ویژه تئاتر تضمین کننده وجود هنرمندان، نویسندگان و بازیگرانی کار بلد و متعهد در آینده است.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: نمایش در ذات خود هنری دغدغه مند و مترقی است و با توجه به جنبه‌های متنوع و جذاب این رشته از هنرهای نمایشی، کودکان و نوجوان غالباً به آسانی و با علاقه‌مندی با آن ارتباط می‌گیرند و اگر این مسیر از سوی مربیان هنری کانون آگاهانه و هوشمندانه طی شود تا بزرگسالی برای اعضاء تداوم خواهد داشت.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی بوشهر با اشاره به برگزاری هجدهمین جشنواره کشوری هنرهای نمایشی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار نمایش تمرین زندگی ساختن آینده این رویداد را فرصت مغتنمی برای کشف و پرورش استعدادهای نمایشی اعضاء، مربیان و همچنین خلق موقعیتی مؤثر برای تشویق ذوق و سلیقه اعضاء و ایجاد انگیزه در آنان شمرد.

گفتنی است این برنامه با حضور اعضاء و مربیان انجمن‌های هنری نمایش کانون در مراکز فرهنگی هنری شماره ۱ و ۲ بوشهر، دیلم، سیراف، خورموج، برازجان، کاکی و دیر اجرا شد.

منبع: ایسنا