گشایش نمایشگاه عکس «رقص روی عرشه رافائل» در بوشهر
سیرنگ: نمایشگاه مجموعه عکس‌های اردلان آشناگر با عنوان «رقص روی عرشه رافائل» در بوشهر گشایش یافت.
كدخبر: id-6204
تاريخ: 2019-07-18 11:39:33

اردلان آشناگر در آیین افتتاح و انتخاب این عنوان برای نمایشگاه گفت: رقص استعاره‌ای از فرم‌های اجرا در نمایش، عرشه صحنه‌ی اجرای فرم‌های نمایش و رافائل نیز نمادی از بندر بوشهر است.

به گزارش «سیرنگ»، وی بیان داشت: عکس‌های این نمایشگاه بخش‌هایی از آیین و سنن شگفت‌انگیز و منحصر به فرد بوشهر در قالب نمایش است که نتیجه چهار سال همراهی من با گروه‌های مختلف تئاتر استان بوشهر در جشنواره‌های مختلف، روایت می‌کند.

آشناگر با بیان این مطلب که ٦٥ قاب عکس در این نمایشگاه معرض دید علاقمندان قرار گرفته، اظهار داشت: این آثار از اجرای گروه‌های نمایشی سراسر استان در جشنواره‌های مختلف ملی است.

Thumbnail

Thumbnail

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی و توانایی هنرمندان استان در عرصه نمایش بیان کرد و افزود: بوشهر از نظر من دارای آیین‌های بومی و سنتی زیبایی است که آشنایی با این فرهنگ‌ها جذابیت خاص خود دارد لذا برگزاری این نمایشگاه می‌تواند گام مهمی در معرفی استان بوشهر به نقاط مختلف کشور داشته باشد.

 نمایشگاه عکس «رقص روی عرشه رافائل» پنجشنبه و جمعه ٢٧، ٢٨ تیرماه صبح‌ها از ساعت ١٠ تا ١٢ و عصرها ١٨ تا ٢١ پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی است.