نمایش «هملت» در بوشهر به روی صحنه می‌رود
سیرنگ: نمایش «هملت» به کارگردانی مرجان مدرس در شهر بوشهر به روی صحنه می‌رود.
كدخبر: id-6203
تاريخ: 2019-07-18 11:31:48

مرجان مدرس در این خصوص گفت: یک سال پیش ایده یک دوره متفاوت در ذهنم جرقه زد دوره‌ای با عنوان «داستان زنده» که ترکیبی از تحلیل داستان و اجرا یادگیری زبان انگلیسی از طریق مطالعه مشهورترین داستان‌های انگلیسی زبانِ دنیا است و این اتفاق با مطالعه نمایشنامه هملت شروع شد.

به گزارش «سیرنگ»، وی در مورد انتخاب این نمایشنامه برای اولین اجرا، اظهار داشت: یکی شاهکار بودنش و دو آشنا بودن کل دنیا با این شاهکار هنری بود.

مدرس درباره انتخاب بازیگرانش گفت: تصمیم گرفتم برای اجرای «هملت» با سه بازیگر روی صحنه برویم، حذف شخصیت‌هایی چون کلادیوس، پولونیوس و لِیرتیس در ابتدا کار آسانی نبود اما شدنی شد و دوست داشتنی از آب درآمد. هملت و دو زن داستان، در کنار هم رویای هملت را روایت می‌کنند.

Thumbnail

وی بیان کرد: محمد برومندفر، هانیه بحرینی و سارا تنگستانی بازیگر، جواد متین دستیار کارگردان، محدثه موسوی طراحی و دوخت لباس، سعید بخشی نورپرداز، ویانا برزگری گریم و شرکت تکثیر باران طراحی پوستر و بروشور در این نمایش عهده‌دار هستند.

مدرس عنوان داشت: این نمایش ساعت ٢٠ اجرا می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت Sorayesh.co نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

کارگردان نمایش هملت خاطرنشان کرد: نمایشنامه هملت شکسپیر یکی از مهمترین نمایشنامه‌های دنیا است که با زبان آموزش و به زبان انگلیسی به روی صحنه خواهد رفت.

گفتنی است نمایش «هملت» پنج‌شنبه و جمعه، ۲۷ و ۲۸ تیرماه سال جاری در پلاتو امیری مجموعه تئاتر شهر بوشهر به روی صحنه می‌رود.