شب‌شعر عفاف و حجاب در عالیشهر برگزار شد
سیرنگ: شب‌شعر «یاران پاکدامن» به مناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور بیش از ۲۰‌ شاعر هم استانی در شهر جدید عالیشهر برگزار شد.
كدخبر: id-6193
تاريخ: 2019-07-11 13:32:49

مدیر انجمن ادبی فایز عالیشهر در این آئین گفت: شب‌شعر «یاران پاکدامن» یکی از برنامه‌های هفته عفاف و حجاب دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر است که با استقبال پرشور علاقه‌مندان به شعر و فرهنگ در مجتمع فرهنگی هنری آفتاب عالیشهر برگزار شد.

به گزارش «سیرنگ»، هاشم رنجبریان افزود: در این شب‌شعر بیش از بیست شاعر از شهرستان‌های بوشهر، دشتی، تنگستان و انجمن‌های ادبی فایز عالیشهر، انجمن ادبی اهرم، انجمن ادبی بوشهر، انجمن ادبی آستان قدس و انجمن ادبی بردخون به شعرخوانی پرداختند.

وی گفت: شاعران در این شب‌شعر به موضوع‌های مختلفی در حوزه عفاف و حجاب فاطمی و جایگاه زن، مادر و دختر، حجاب، عفت و پاکدامنی زنان و مردان جامعه و چادر پرداختند.

Thumbnail

مدیر انجمن ادبی فایز عالیشهر ادامه داد: شاعران با روایت شاعرانه خود از عفاف و حجاب، تلاش کردند گامی هرچند کوچک در راستای تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی متأثر از بی‌عفتی در جامعه بردارند.

رنجبریان ادامه داد: فعالیت چهره‌ها و انجمن‌های ادبی شاخص استان در این شب‌شعر نشان ظرفیت بالای جامعه ادبی استان بوشهر در پرداختن به مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: می‌توان از شعر و شاعران هم استانی در ارتباط با سایر موضوع‌های مهم جامعه نیز بهره‌برداری کرد.

منبع: ایرنا