کمیته نظارت و رسیدگی بر اماکن فرهنگی استان بوشهر فعال شد
سیرنگ: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: کمیته نظارت و رسیدگی بر اماکن فرهنگی سراسر استان به تازگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شده است.
كدخبر: id-6182
تاريخ: 2019-06-18 08:46:01

فاطمه کرمپور در نشست با انجمن‌های هنری شهرستان گناوه اظهار داشت: با وجود مشکلات و دغدغه‌ها ی هنرمندان و بخش خصوصی در زمینه‌های هنری و فرهنگی بررسی و سعی خواهد شد که در حد توان این مشکلات رفع و حل شود.

به گزارش «سیرنگ»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهراضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد از نظر منابع مالی و نیروی انسانی که از منابع اصلی فرهنگ و ارشاد است دستگاهی ضعیف و نحیف و با کمبود مواجه است.

وی گفت: وجود اینگونه مشکلات همکاری همه جانبه همه هنرمندان و بخش خصوصی و اداره فرهنگ و ارشاد را برای حل آنها می‌طلبد و اگر این همیاری و همکاری و صمیمیت در کار نباشد کار به جایی نخواهد رسید.

وی تصریح کرد: نگاه و رویکرد ما باید به این جریان در راستای خدمت به بخش هنر و فرهنگ باشد تا بتوان با همدلی و همیاری هر چه بیشتر به جامعه هنر و فرهنگ خدمت کرد.

کرمپور بیان کرد: مشکلات را باید با گفتگو و همفکری و با همدلی و همکاری و به صورت مرحله به مرحله و با برگزاری نشست‌ها بررسی و حل کرد.

وی ادامه داد: قراردادهای بسته شده با بخش خصوصی نیاز به بازنگری دارد که این کار در دستور کار قرار می‌گیرد.

Thumbnail

وی افزود: کمیته نظارت و رسیدگی بر اماکن فرهنگی سراسر استان به تازگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشکیل شده است که این کمیته‌ها باید گزارش هفتگی را با رصد اماکن فرهنگی به اداره کل ارسال کند.

کرمپورتصریح کرد: اعضای این کمیته موظف هستند در همه شهرستان‌ها حضور یافته و با انجمن‌ها و بخش خصوصی نشست برگزار و با توجه به بضاعت اداره فرهنگ وارشاد و براساس تعهدات این اداره به مشکلات رسیدگی و تصمیم گیری در حل آنان شود.

وی گفت: در هفته آینده این کمیته برای بررسی این نیازها و مشکلات موظف به حضور در شهرستان گناوه می‌شود تا با برگزاری نشست با ا انجمن‌ها و بخش خصوصی زیر نظر اداره ارشاد مشکلات مطرح شده بررسی شود.

وی گفت: امید است با بررسی و کمک به رفع مشکلات بتوان مشارکت بیشتر بخش خصوصی و هنرمندان شهرستان را کسب کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه اظهار داشت: انجمن‌های هنری این شهرستان فعال و اعضای آن مستعد و خلاق هستند و نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند.

علیرضا سبحانی افزود: انجمن‌های هنری شهرستان گناوه مشکلات و نیازها خود و راهکارهای مورد نظر خود را ارائه دهند تا در کمیته نظارت استان بررسی و به حل آنها کمک شود.

منبع: مهر