جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی در بوشهر برگزار می شود
سیرنگ: رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: نخستین جشنواره بین‌المللی آنلاین پویانمایی و جلوه‌های ویژه بصری با عنوان «ایران – بوشهر» در دو بخش ملی و بین‌المللی آذرماه امسال در بوشهر برگزار می‌شود.
كدخبر: id-6154
تاريخ: 2019-05-11 08:45:41

عبدالرحمن برزگر در جمع خبرنگاران افزود: انیمیشن «ایران – بوشهر» نخستین جشنواره آنلاین جلوه‌های ویژه کشور است که پس از یک سال مطالعه و بررسی با حضور شناخته‌شده‌ترین استادان و هنرمندان انیمیشن ایران در بهار 98 فعالیت خود را آغاز کرده است و به علت اینکه محدود به مکان نیستند به‌راحتی قابلیت برگزاری است.

به گزارش «سیرنگ»، وی اظهار داشت: کشف و شناسایی افراد مستعد و ایجاد فرصت‌های مختلف برای هنرمندان انیمیشن، هنرهای دیجیتال و سی جی آی (تصاویر تولید شده با کامپیوتر) از جمله هدف‌های اصلی این جشنواره است.

برزگر افزود: تشکیل محلی برای دیده شدن هنرمندان و ایجاد فرصت‌های مؤثر برای تبادل و نظر فرهنگی به حساب می‌آید و به معنای واقعی دعوت از همه هنرمندان برای خلق اثر برای وحدت و صلح جهانی است.

وی بیان کرد: هنرجویان، انیمیشن‌سازان و هنرمندان دیجیتال علاقه‌مند با پر کردن فرم جشنواره و ارسال اثر و نمونه کار و بارگذاری آن در سایت می‌توانند در این جشنواره شرکت و رتبه خود را در میان هزاران نفر در کشور و جهان بسنجند.

برزگر ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در جشنواره باید با ارسال اثر همراه با مشخصات کامل فیلم و سازنده به آدرس ایمیل n٣artstudio@gmail.com اقدام کنند.

وی گفت: به طور قطع در شهرها و روستاهایی نقاط مختلف کشور افرادی هستند که با اندکی توجه و حمایت بتوانند مرزهای انیمیشن و جلوه‌های ویژه کشور و غنای آن را وسعت بخشند که در این ارتباط فستیوال آنلاین فرصت بسیار مناسبی برای تحقق این مهم است.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ٣٣٣٢٨١٦٥ تماس بگیرند.

منبع: ایرنا