اعلام برنامه اجرایی جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر
سیرنگ: دبیرخانه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین بوشهر برنامه اجرایی و زمان‌بندی اجرای نمایش‌های این جشنواره را منتشر کرد.
كدخبر: id-6133
تاريخ: 2019-04-29 13:37:30

با اعلام دبیرخانه جشنواره، پنجشنبه 12 اردیبهشت‌ماه ساعت 17 نمایش‌«دستاپ» به نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا حیدری در پلاتو استاد صغیری، نمایش «زیر زمین» به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی جواد فروزش ساعت 18:30 در پلاتو استاد امیری و نمایش «تور» به نویسندگی و کارگردانی مهدی محمدی ساعت 20 در پلاتو استاد صغیری روی صحنه می‌رود.

به گزارش «سیرنگ»، در این روز نمایش‌های خیابانی «سیل بند» به نویسندگی علی نادری و کارگردانی محمد کللی و «همه‌ی ما دیوانه‌ایم» به نویسندگی و کارگردانی فریدون فریدونی ساعت به ترتیب در ساعت‌های 18 و 19:30 در فضای باز محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود.

Thumbnail

جمعه 13 اردیبهشت‌ماه در دومین روز جشنواره استانی تئاتر معلولین، علاقمندان تئاتر می‌توانند نمایش‌های «کله‌پوک‌ها» به نویسندگی نیل سایمون و کارگردانی یونس رازقی پور در ساعت 17 و «حسنی و دیو راه باریک پشت کوه» به نویسندگی افشین هاشمی و کارگردانی رسول محمودی در ساعت 20 در پلاتوی استاد صغیری به تماشا بنشینند و ساعت 18:30 پلاتو استاد امیری میزبان نمایش «نقاشی ناتمام» به نویسندگی ماریا اشگری و کارگردانی علیرضا سلیمانی است.

نمایش خیابانی «دربست شهرداری» به نویسندگی و کارگردانی مجید دریایی ساعت 18 و نمایش خیابانی «فصل زرد سرد» به نویسندگی و کارگردانی اکبر منفرد و کارگردانی نسرین اکبری ساعت 19:30 در فضای باز تئاتر شهر اجرا خواهد شد.

در آخرین روز جشنواره نیز نمایش‌های «حلو پلنگ» به نویسندگی و کارگردانی الهام دریاپور ساعت 17 در پلاتو استاد صغیری و «بندوش» به نویسندگی نرگس اسدی زاده و کارگردانی مریم شهبازی پور ساعت 18:30 در پلاتو استاد امیری روی صحنه می‌رود و در بخش خیابانی نمایش‌های «لطفاً روی ابرها با من قدم بزن» به نویسندگی و کارگردانی طیبه بهزاد و «امید مادر» به نویسندگی و کارگردانی آسیه نعمتی به ترتیب ساعت 18 و 19:30 در فضای باز محوطه تئاتر شهر اجرا می‌شود. برگزاری کارگاه «تحلیل نمایشنامه» پایان بخش برنامه‌های این روز است.

Thumbnail

شایان ذکر است آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر معلولین بوشهر ساعت 19 در تالار پذیرایی پیوند در جاده نیروگاه تنگک دوم برگزار می‌شود.