چهره برتر هنری استان بوشهر معرفی شد
سیرنگ: در آئینی به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، غلامحسین دریانورد به عنوان چهره برتر هنر انقلاب استان بوشهر در سال ۹۷ معرفی شد.
كدخبر: id-6124
تاريخ: 2019-04-18 09:14:33

استاندار بوشهر در آئین تجلیل از هنرمندان استان و معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی سال ۹۷، اظهار داشت: ما در سرزمینی زندگی می‌کنیم و پرورش یافته‌ ‌ایم که مرز پر گهر است و سرشار از هنر، ذوق و خلاقیت است.

به گزارش «سیرنگ»، عبدالکریم گراوند افزود: استان بوشهر نیز دارای ظرفیت‌های عظیم هنری در حوزه‌های مختلف معماری، ادبیات نمایشی و شعر دارا است.

استاندار بوشهر با اشاره به تحول هنری بعد از انقلاب اسلامی در کشور افزود: در عصری که کودتاها موجب جابجایی نظام‌ها در کشور شده است قدر و عظمت انقلاب اسلامی ایران می‌تواند ظرفیت خوبی برای ایده‌های جدید باشد.

گراوند خاطر نشان کرد: فضای جدیدی که انقلاب و دفاع مقدس برای هنر ایجاد کرد و هنرمندان می‌توانند از ایده‌های ناب آن استفاده کنند.

در در این آئین که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد، غلامحسین دریانورد به عنوان چهره برتر هنر انقلاب استان بوشهر سال ۹۷ معرفی شد.

 

رئیس حوزه هنری استان بوشهر:

افزایش تولیدات هنری استان بوشهر در سال رونق تولید

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: افزایش تولیدات هنری در استان بوشهر را در سال رونق تولید با جدیت دنبال می‌کنیم.

 امید پارسایی‌فر  در آئین تجلیل از هنرمندان استان بوشهر و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی سال ۹۷، اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت، پیشینه و تاریخ عظیمی در حوزه هنر و فرهنگ است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر به درستی پایتخت فرهنگی خلیج فارس نام گرفته است، عنوان کرد: هنر و صنایع فرهنگی می‌تواند یکی از ابزارها و سرمایه‌های عظیم برای پیشرفت باشد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر بیان کرد: سال رونق تولید ملی فرصت مناسبی است که هنرمندان دست به دست هم دهند، با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و کمک‌های استاندار بوشهر تولید خود را افزایش دهند.

پارسایی‌فر خاطرنشان کرد: در شرایطی که به دنبال تولید ناخالصی ملی در کشور هستیم، سرانه فرهنگی میزان ارزآوری بسیاری دارد و می‌تواند کمک شایانی به این بخش داشته باشد.

وی تصریح کرد: برای انجام بهتر کار در زمینه‌های مختلف به ویژه فرهنگی و هنری همه بودجه‌ها و دستگاه‌های ذیربط با یکدیگر منسجم و متعهد شوند.