هنرمندان بسیجی بوشهر اقدام آمریکا را محکوم کردند
سیرنگ: هنرمندان بسیجی استان بوشهر در بیانیه ای اقدام آمریکا در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی محکوم کردند.
كدخبر: id-6122
تاريخ: 2019-04-11 15:01:21

سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر و هنرمندان بسیجی در بیانیه ای اقدام آمریکا در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی محکوم کردند.

به گزارش «سیرنگ»، متن بیانیه بدین شرح است.

 

بنام خدا

وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ الْمُنَافِقِینَ لَا یَعْلَمُونَ

 و حال آنکه عزّت مخصوص خدا و رسول و اهل ایمان است (و ذلّت خاصّ کافران) ولیکن منافقان از این معنی آگاه نیستند. (آیه ۸ سوره منافقون)

 

نصرت الهی شامل کسانی است که عزت و احترام خویش را برای اسلام فدا کرده‌اند و حال اگر عده‌ای ظالم آنها را در لیست سیاه تروریسم قرار دهند، به نفاق و دورویی خویش بیش از پیش دامن زده‌اند.

هنرمندان و سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، اقدام وقیحانه‌ی رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان بزرگترین حامی گروه‌های تروریستی در جهان در معرفی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک گروه تروریستی را حرکتی پوشالی و بی‌سرانجام می‌داند.

آمریکاییان پس از متحمل شدن شکست‌های متوالی از قدرت و منش عزتمند سپاه پاسداران، تلاش می‌کنند تا نقش پررنگ جانفشانی های جان برکفان این سرزمین را کمرنگ کنند، غافل از آنکه این نقش بر قلب و جان مردم ایران، بلکه جهان حک شده است.

هنرمندان بسیجی استان بوشهر، هم‌فکر و هم‌نظر با سایر اقشار جامعه این اقدام ظالمانه و شیطان صفتانه را محکوم را محکوم و پیشرفت و عزت این نهاد انقلابی را از خداوند خواستار است.

 

فَلِلَّهِ العِزَّةُ جَميعًا

سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر