«سمفونی باران» در گناوه اجرا شد
سیرنگ: همایش «سمفونی باران» با اجرای‌های ویژه موسیقی به منظور کمک به هموطنان سیل زده به همت مؤسسه فرهنگی هنری نیمدری سبز در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس گناوه برگزار شد.
كدخبر: id-6121
تاريخ: 2019-04-13 08:42:59

محمد مظفری معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این مراسم گفت: به دنبال وقوع حادثه سیل در روزهای آغازین سال جدید در برخی استان‌های کشور بسیاری از خانواده‌ها دچار مشکلاتی شده و خانه و زندگی خود را از دست دادند.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: با وقوع این حادثه ملت ایران مانند همیشه که در حوادث و رویدادها در کنار همدیگر هستند به یاری هموطنان در مناطق سیل زده شتافتند و از هیچ کمکی دریغ نکردند.

Thumbnail

مسئول مؤسسه فرهنگی و هنری نیم دری سبز گناوه بیان کرد: هنرمندان استان بوشهر هم که همواره در این زمینه پیش قدم هستند در امر کمک رسانی به سیل زدگان مشارکت دارند.

وی گفت: این همایش به عنوان سمفونی باران به همت مؤسسه فرهنگی هنری نیمدری سبز و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی، هنرمندان موسیقی و هنرهای تجسمی و بقیه هنرمندان در یک فراخوان عمومی برای کمک به سیل زدگان برگزار شد تا کمک‌های نقدی مردم استان بخصوص شهر گناوه جمع آوری شود که با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم روبرو شد.

Thumbnail

وی گفت: امروز در این همایش هنرمندان و اساتید عرصه موسیقی از سراسر استان در موسیقی محلی، پاپ، سنتی مشارکت و به اجرای برنامه پرداختند.

وی گفت: تعدادی از هنرمندان هنرهای تجسمی نیز آثار و تابلوهای خود را برای کمک به سیل زادگان در این همایش به حراج گذاشته‌اند که همه عوائد این رخداد هنری از طریق ارتباطی که با هنرمندان استان‌های سیل زده داریم ارسال می‌شود تا به دست این هموطنان برسد.

Thumbnail

در این رخداد هنری گروهای مختلف موسیقی در سبک‌های گوناگون و متنوع به اجرای برنامه پرداختند.