نویسنده کتاب‌های ادبیات عامیانه استان تجلیل شد + تصاویر
سیرنگ: آئین تجلیل از دکتر عبدالله رضایی نویسنده کتاب‌های متعدد در حوزه ادبیات عامیانه استان بوشهر برگزار شد.
كدخبر: id-6091
تاريخ: 2019-03-14 16:42:49

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در آئین تجلیل از دکتر عبدالله رضایی نویسنده کتاب‌های متعدد در حوزه ادبیات عامیانه استان بوشهر اظهار داشت: دکتر رضایی یک چهره محبوب فرهنگی است که خدمات علمی گسترده‌ای را به مردم استان ارائه کرده است.

Thumbnail

به گزارش «سیرنگ»، مهرداد ستوده با اشاره به اهمیت بالای تکریم مقام معلم اضافه کرد: تواضع و دوری از غرور، اخلاق مداری و شهره‌بودن‌به‌حسن‌خلق و برخورداری از مقبولیت اجتماعی از ویژگی‌های یک معلم بزرگ است که همه این خصوصیات در دکتر رضایی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه استاد رضایی یک معلم واقعی است و جایگاه علمی بسیار بالایی دارد خاطرنشان کرد: این مراسم برای پاسداشت علم و تجلیل از خدمات یک چهره محبوب فرهنگی برگزار شده است.

Thumbnail

رضا معتمد از اساتید دانشگاه و یکی از چهره‌های فرهنگی استان بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: استاد رضایی یک معلم شش‌دانگ است که از دانش کافی برخوردار است، توانایی ارتباط برقرار کردن برای چیزی که قرار است آموزش دهد را دارد و عامل به چیزی است که می‌آموزد.

وی با بیان اینکه دکتر رضایی از نظر علمی دارای شخصیتی کم‌نظیر است، ادامه داد: تواضع و فروتنی از خصوصیات دکتر رضایی است. تلاش ایشان این است که چیزی را که خوانده در زندگی خودش متجلی سازد.

معتمد، دلبستگی به آب و خاک را از دیگر ویژگی‌های دکتر رضایی عنوان کرد و افزود: رساله دکتری ایشان در مورد ادبیات عامیانه استان بوشهر بوده است که بیانگر توجه ایشان به زادگاهش است.

وی افزود: قدرشناسی از فرهنگیان علاوه بر اینکه نشان می‌دهد که نسبت به وجود چنین افرادی در بین خود آگاه هستیم، پیامی نیز برای آیندگان دارد که انسان‌های بزرگ چه افرادی هستند.

Thumbnail

اکبر مولایی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این آئین با تمجید از مقام علمی دکتر عبدالله رضایی اظهار داشت: دانش‌آموزان و دانشجویان دکتر رضایی علاوه بر علم، اخلاق و رفتار را نیز از ایشان آموختند.

علی تنگ‌ارمی بخشدار آب‌پخش نیز در این آئین اظهار داشت: دکتر رضایی الگویی از جنس علم و تلاش است و الگویی مناسب برای جوانان است که باید از ایشان درس بگیرند.

وی با بیان اینکه دکتر رضایی از سرمایه‌های آب‌پخش است اضافه کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی، تجلیل از مقام علم است و تجلیل از کسانی است که در اعتلای این سرزمین تلاش کردند.

بخشدار آب‌پخش از مردم‌داری و فروتنی به عنوان خصوصیات استاد رضایی نام برد و ادامه داد: باید این افراد نخبه و فرهیخته را به عنوان الگویی برای جامعه معرفی کنیم.

Thumbnail

اکرم پاپری رئیس آموزش و پرورش آب‌پخش نیز در این آئین اظهار داشت: آب‌پخش دارای فرهیختگان بزرگی است که دکتر رضایی به عنوان یکی از الگوهای ممتاز این شهر شناخته می‌شود.

آئین تجلیل از دکتر عبدالله رضایی نویسنده کتاب‌های متعدد در حوزه ادبیات عامیانه استان بوشهر با حضور مسئولان، جامعه دانشگاهی و فرهنگی، شعرا و دانش‌آموزان و دانشجویان وی و مردم آب‌پخش برگزار شد.

Thumbnail

«ادبیات عامیانه استان بوشهر»، «ضرب‌المثل‌های استان بوشهر»، «تاثیر قرآن و حدیث در ادب فارسی» و «اعجاز ادبی سوره یوسف» از کتاب‌های چاپ‌شده دکتر عبدالله رضایی است.

منبع: مهر