فراخوان جشنواره مشاعره استانی بوشهر منتشر شد
سیرنگ: فراخوان اولین جشنواره مشاعره استانی ویژه شهروندان بوشهری از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد.
كدخبر: id-6090
تاريخ: 2019-03-17 16:37:23

به گزارش «سیرنگ»، مدیر روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اعلام این خبر افزود: اولین جشنواره مشاعره استانی ویژه شهروندان بوشهری با همکاری نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاکی، شهرداری کاکی و سایر دستگاه‌های اجرایی این شهر برگزار می‌شود.

عبدالرضا شنان پور اظهار داشت: در این ارتباط از همه علاقمندان و فرهنگ دوستان دعوت می‌شود تا با ارسال مشخصات خود به دبیرخانه جشنواره در این رویداد فرهنگی و هنری شرکت کنند.

وی ادامه داد: سه بخش مشاعره سنتی، مشروط و نوین از روش‌های اجرای این جشنواره استانی هستند.

شنان پور بیان کرد: مهلت ارسال مشخصات به جشنواره تا پایان ١٥ فروردین ٩٨ تعیین شده است.

وی تصریح کرد: تاریخ برگزاری جشنواره ١٢ اردیبهشت ٩٨ است که محل برگزاری آن متعاقباً اعلام می‌شود.

شنان پور عنوان داشت: افرادی که قصد شرکت در جشنواره دارند می‌توانند مشخصات خود به نشانی شهرستان دشتی، نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کاکی یا به شماره ٠٩٠٣١٠٨٦٢٠٠ ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه به تمام شرکت‌کنندگان لوح سپاس اهداء می‌شود، اضافه کرد: نفر اول تا چهارم این جشنواره علاوه بر لوح سپاس و تندیس جشنواره، به ترتیب کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس به مبلغ ٨، ٦، ٤ و ٢ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.

Thumbnail

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: شناسایی ظرفیت و استعدادهای ادبی استان، اشاعه فرهنگ شعر فارسی و ایجاد رقابت سالم بین شرکت‌کنندگان از اهداف برگزاری اولین جشنواره مشاعره استانی ویژه شهروندان بوشهری است.

گفتنی است جشنواره ملی مشاعره رضوی که از سری برنامه‌های فرهنگی و هنری بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) است هر ساله با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.