شب‌های فرهنگ گناوه برگزار می‌شود
سیرنگ: معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: شب‌های فرهنگ گناوه برگزار می‌شود.
كدخبر: id-6056
تاريخ: 2019-03-01 21:33:25

محمد مظفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب‌های فرهنگ گناوه یک رویداد فرهنگی، هنری و اجتماعی با محوریت نشاط اجتماعی است که به مدت پنج شب در بندر توریستی گناوه برگزار می شود.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: در شب‌های فرهنگ با نگاه به آیین و فرهنگ بومی منطقه برنامه‌های متنوعی اجرا خواهد شد.

مظفری افزود: این رویداد در قالب شب کتاب، شب موسیقی و شعر، شب تئاتر و سینما و شب ورزش برگزار خواهد شد.

دبیر جشن شب‌های فرهنگ گناوه تجلیل از سه پیشکسوت فوتبال گناوه، دو هنرمند عرصه نمایش و دو پیشکسوت عرصه موسیقی و شعر بومی بندر گناوه را از برنامه های ویژه این جشن دانست و افزود: از دیگر  برنامه ای دیگر این رویداد فرهنگی اجرای نمایش، اجرای موسبقی، نمایشگاه کتاب برگزاری کافه گپ و.... است.

مسئول برگزاری جشن شب های فرهنگ گناوه اعلام کرد: مراسم افتتاحیه جشن شب های فرهنگ گناوه روز دوشنبه ساعت ۱۶ با برگزاری جشنواره حجم‌های ماسه‌ای و بازی های بومی و محلی در ساحل زیبای شهر گناوه برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال نهمین دوره جشن فرهنگ گناوه در حالی برگزار می شود که موسسه نیمدری سبز به عنوان مجری این رویداد را با عنوان شب‌های فرهنگ گناوه برگزار خواهد کرد.

Thumbnail

وی گفت: شب‌های فرهنگ گناوه با همکاری انتشارات دریانورد، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، شهرداری بندر گناوه، فرمانداری و اداره ورزش و جوانان گناوه  از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ساعت ۱۹ در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس گناوه برگزار خواهد شد.