۱۰ داور دومین جایزه شعر جم معرفی شدند
سیرنگ: دبیر دومین دوره جایزه شعر جم گفت: ۱۰ شاعر ملی و مطرح، آثار ارسالی به دومین جایزه شعر جم را داوری می‌کنند.
كدخبر: id-6038
تاريخ: 2019-02-18 11:06:17

مجید اجرایی در جمع اعضای شورای شهر جم اظهار داشت: دومین جایزه شعر جم ویژه شاعران ۵ استان بوشهر، خوزستان، فارس، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد است که شاعران این استان‌ها تا ۵ اسفندماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش «سیرنگ»، دبیر دومین جایزه شعر جم خاطرنشان کرد: مهلت اعلام شده برای ارسال آثار به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و شاعران گرامی حتماً در مهلت اعلام شده آثار خود را ارسال کنند.

اجرایی با اشاره به رایزنی‌های انجام شده برای انتخاب داوران دومین جایزه شعر جم ابراز داشت: داوری آثار رسیده به دبیرخانه جایزه شعر جم در هر بخش (به تفکیک کلاسیک و آزاد) توسط ۵ شاعر ملی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: داوران انتخاب شده از ۵ استان شرکت کننده نیستند و سعی شده در انتخاب داوران تمامی سلایق و دیدگاه‌های شعری لحاظ شود.

اجرایی با بیان اینکه در ارائه آثار ارسالی به داوران، نام شاعران حذف می‌شود اضافه کرد: شعرهای رسیده به دبیرخانه، کدگذاری شده و اشعار فقط با کد اختصاص‌یافته به داوران ارائه می‌شود تا هیچ شائبه‌ای در این خصوص ایجاد نشود.

وی افزود: البته رعایت این روش در مورد بخش کتاب قابلیت اجرا ندارد و کتاب‌های ارسالی به ۵ داور برای داوری ارسال می‌شود.

مجید اجرایی اسامی داوران دومین جایزه شعر جم را بدین شرح اعلام کرد: در بخش کلاسیک، ابراهیم اسماعیلی‌ اراضی، صالح سجادی، محمد سلمانی، حسن صادقی‌پناه و محمدسعید میرزایی و در بخش آزاد، علیرضا بهنام، علیرضا پنجه‌ای، حمیدرضا شکارسری، گروس عبدالملکیان و مهرنوش قربانعلی داوری آثار را بر عهده دارند.

شایان ذکر است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دومین جایزه شعر جم و همچنین جزئیات بیشتر از نحوه برگزاری و داوری آثار ارسالی به جشنواره به سایت اطلاع رسانی دبیر خانه روز جم مراجعه کنند.

منبع: فارس