فراخوان دومین جایزه شعر جم منتشر می‌شود
سیرنگ: دبیر دومین جایزه شعر جم از اعلام فراخوان دومین جایزه شعر جم با گستره‌ی جنوب کشور خبر داد.
كدخبر: id-6021
تاريخ: 2019-02-09 16:14:23

به گزارش «سیرنگ» به نقل از دبیرخانه دائمی نکوداشت روز جم، مجید اجرایی با اعلام این خبر اظهار داشت: این جایزه با گستره‌ی جنوب کشور بوشهر، فارس، هرمزگان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در اسفندماه ۹۷ همزمان با آیین نکوداشت سالیانه روز جم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اولین جایزه شعر جم در سال گذشته افزود: در سال گذشته، اولین جایزه شعر جم با گستره‌ی استان بوشهر برگزار شد که با استقبال خوب شاعران هم استانی همراه بود و در دومین جایزه شعر جم تلاش کردیم این جایزه را در سطحی کلان‌تر برگزار کنیم.

اجرایی با بیان برخی ویژگی‌های دومین جایزه شعر جم تصریح کرد: جایزه شعر جم، محدودیت سنی و موضوعی ندارد و همه اقشار جامعه ادبی می‌توانند در این رویداد بزرگ، شرکت کنند.

دبیر دومین جایزه شعر جم اضافه کرد: این جایزه در سال ۹۷، در ۴ بخش شعر «کلاسیک، شعر غیر کلاسیک، کتاب شعر برتر سال ۹۷ و بخش ویژه» جم برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش ویژه جم که در راستای توجه به استعدادهای ادبی و رونق افزایی شعر و شاعری در جم انجام می‌شود، شاعران شهرستان در دو بخش «دانش‌آموزی و بزرگسال» به رقابت می‌پردازند.

Thumbnail

مجید اجرایی خاطرنشان کرد: فراخوان دومین جایزه شعر جم از طریق سایت دبیرخانه دائمی روز جم، رسانه‌های الکترونیکی و مکتوب و نیز کانال ویژه تلگرامی منتشر خواهد شد.

اجرایی اظهار امیدواری کرد: با حضور پرشور شاعران جنوب کشور، اسفندی شاعرانه و زیبا را در شهرستان جم شاهد باشیم.