نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان بوشهری افتتاح شد
سیرنگ: به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان بوشهری در آیینی با حضور شماری از مسئولان و دوستداران هنر افتتاح شد.
كدخبر: id-6013
تاريخ: 2019-02-04 12:31:08

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: در این نمایشگاه ٧٥ اثر از هنرمندان این استان با موضوع آزاد به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش «سیرنگ»، فاطمه کرمپور افزود: این آثار در زمینه‌های رنگ‌روغن، اکرلیک، آب مرکب، طراحی، سیاه‌قلم و ترکیب مواد است.

وی اظهار کرد: معرفی هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی، آشنایی از ظرفیت‌های موجود در این بخش، حمایت از هنرمندان و تشویق و ترغیب مردم برای ترویج هنر از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

کرمپور بیان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی علاوه بر تقویت و ریشه هنر به هنرمندان و جوانان کمک می‌کند تا با استفاده از تجارب همدیگر آثار بهتر و بیشتری تولید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: زیرساخت‌های فرهنگی و هنری مسئله مهم در حوزه فرهنگ و هنر است که با توجه به ظرفیت هنرمندان تلاش می‌کنیم شرایط مدنظر آنان را فراهم کنیم.

این نمایشگاه از امروز ١٤ تا ١٨ بهمن صبح‌ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصرها از ساعت ١٦ تا ٢١ در گالری مجتمع فرهنگی و هنری شهر بوشهر دایر است.

منبع: ایرنا