هنرمند بوشهری برگزیده جشنواره ملی پویانمایی شد
پویانمایی «پدر» به نویسندگی و کارگردانی عابدین رمضانی به عنوان اثر برگزیده نخستین جشنواره ملی پویانمایی آگاهی، آموزش و پیشگیری از وقوع جرم را کسب کرد.
كدخبر: id-5990
تاريخ: 2019-01-19 09:46:34

رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: این اثر به مدت دو دقیقه به نویسندگی به کارگردانی و کارگردانی عابدین رمضانی هنرمند نوجوان بوشهری، سال ۹۶ در این انجمن تولید شده است.

به گزارش «سیرنگ»، عبدالرحمن برزگر افزود: اثر پویانمایی پدر، داستان پسر بچه‌ای‌ست که برای آینده خود شغلی انتخاب می‌کند.

وی با اشاره به سایر عوامل این اثر، ادامه داد: جلوه‌های ویژه انیمت این اثر را جواد رمضانی، طراحی شخصیت و پس‌زمینه را پیمان دهقانی، تدوین و صداگذاری را هاله چهله‌زاده و استوری‌بُرد را فاطمه رمضانی به عهده داشته‌اند.

رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر بیان کرد: جشنواره ملی پویانمایی آگاهی، آموزش و پیشگیری در قالب‌های انیمیشن سنتی (دستی)، انیمیشن دیجیتال ۲ بعدی، انیمیشن دیجیتال ۳ بعدی، استاپ موشن، انیمیشن تئاتر عروسکی، انیمیشن خمیری، انیمیشن شن و ماسه و فلیپ بوک در استان فارس برگزار شد.

Thumbnail

برزگر گفت: خشونت، طلاق، اعتیاد، آسیب‌های نوپدید مانند تلفن همراه، ماهواره و فضای مجازی شامل شبکه‌های اجتماعی و کلاهبرداری‌های اینترنتی، فرهنگ رانندگی، فرهنگ شهروندی و حاشیه‌نشینی از محور‌های این جشنواره بود.

عابدین رمضانی متولد سال ۱۳۶۹ از  فیلم‌سازان انجمن سینمای جوان بوشهر است که چند فیلم کوتاه داستانی و انیمیشن را در کارنامه خود دارد. اولین اثر انیمیشن این کارگردان به دهمین جشنواره فیلم صد راه پیدا کرد و  انیمیشن دوم به نام پدر در جشنواره ملی آیات و جشنواره ملی پویانمایی آگاهی، آموزش و پیشگیری برگزیده  شده است و در جشنواره رشد مورد تقدیر قرار گرفت.

این نویسنده و کارگردان هم اکنون در حال پیش تولید و ساخت فیلمی با موضوع  قرآنی است.