۴ جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی در استان بوشهر برگزار می‌شود
سیرنگ: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی گفت: با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر چهار جشنواره فرهنگی، هنری و قرآنی استان بوشهر در شهرستان دشتی برگزار می‌شود.
كدخبر: id-5985
تاريخ: 2019-01-18 02:53:32

حمید زارعی در نشست برنامه‌های فرهنگی هنری دشتی با تاکید بر نقش مهم این شهرستان در عرصه فرهنگی و ادبی اظهار داشت: شهرستان دشتی در عرصه برنامه قرآنی، فرهنگی و ادبی دارای پیشنیه تاریخی درخشانی است.

به گزارش «سیرنگ»، وی از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری استانی قرآنی در شهرستان دشتی خبرداد و بیان کرد:  با همکاری معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر چهار جشنواره فرهنگی هنری استانی قرآنی در شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی افزود: جشنواره‌های نقالی و قصه گویی، سرود و نوحه‌های پامنبری، نقاشی و خوشنویسی با موضوع قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در بخش نقالی و قصه گویی هر شرکت کننده به صورت تک نفره در مدت زمان 7 دقیقه و گروه‌های سرود و پامنبری نیز با موضوع جشنواره اجرای خود را باید در قالب سی دی به دبیرخانه جشنواره در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی یا معاونت قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ارسال کنند.

زارعی تصریح کرد:  آخرین مهلت ارسال آثار 25 بهمن  تعیین شده و آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان در هفته قرآن و عترت 11 تا 16  اسفند برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم