میز خدمت حوزه فرهنگ و هنر در دیلم برگزار شد
سیرنگ: میز خدمت برای بررسی مسایل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر تسهیل در امور هنرمندان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرصبح دوشنبه در شهرستان دیلم برگزار شد.
كدخبر: id-5975
تاريخ: 2019-01-09 08:31:47

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه برگزاری میز خدمت در دیلم اظهار داشت: مهم ترین وظیفه سازمان های دولتی خدمت رسانی به مردم و ارائه طرح هایی از قبیل استقرار میز خدمت در ادارات با هدف تسهیل در خدمات رسانی است.

به گزارش «سیرنگ»، حمیده ماحوزی افزود: با توجه به گستردگی وظایف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری و کثرت مراجعه کنندگان به این اداره راه اندازی و استقرار میز خدمت می تواند باعث تسریع  و برطرف شدن مشکلات مردم شود.

Thumbnail

وی تصریح کرد: به منظور سرعت بخشی در امور ارباب رجوع و بررسی مشکلات فرهنگی و هنری برنامه ریزی کرده ایم که میز خدمت را در شهرستان های استان برگزار کنیم و شهرستان دیلم را امروز در برنامه خود قرار دادایم.

در میز خدمتی که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم برگزار شد معاون فرهنگی و مدیر روابط عمومی و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم حضور داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر:

توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری نیازمند تعامل و همراهی جمعی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری نیازمند تعامل و همراهی جمعی است.

 حمیده ماحوزی در  دیدار با امام جمعه دیلم ضمن تشکر و قدر دانی از امام جمعه این شهر در راستای برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری گفت: ائمه جماعات در شهرستان‌ها نقش محوری در فعالیت های فرهنگی دارند و  همیشه همراه و یاور برنامه های  بخش حوزه فرهنگ  هستند.

وی گفت: شهرستان دیلم از ظرفیت و پتانسیل‌های بسار بالایی در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است که تعامل و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در این زمینه می تواند تاثیر بسیار خوبی را داشته باشد.

امام جمعه دیلم با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: کارهای فرهنگی در جامعه بسیار حساس و مهم همراه با ظرافتهای خاصی بوده است وخوشبختانه  توانمندی‌های بسیار خوبی را در حوزه شهرستان دیلم مشاهده می کنیم که نشان از همراهی همه دستگاههای متولی است.

Thumbnail

حجت الاسلام حسینی بوشهری خواستار پیگیری مصوبات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی و اجرای مصوبات آن می تواند زمینه سازبسیار مطلوبی در جهت ارتقای سطح فعالیتهای فرهنگی و هنری در شهرستان شود و پرداختن به آن می تواند زمینه های بسیار مطلوبی را در شهرستان به دنبال داشته باشد.

وی  مصالح مجموعه فرهنگ و هنر را از اولویت های بسیار اساسی در شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: همه از یک خانواده هستیم و امروزه هرچقدر بتوانیم سطح  آثار فرهنگی را درجامعه پرورش دهیم قطعا پیامدهای بسار خوبی راشاهد خواهیم بود که آثار آن همیشه می تواند ماندگار شود.