تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهر امام حسن (ع) تسریع شود
سیرنگ: فرماندار شهرستان دیلم گفت:‌ تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهر امام حسن (ع) تسریع شود تا در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.
كدخبر: id-5973
تاريخ: 2019-01-09 08:23:24

عبدالامیر قاسمی در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: اعتبارات عمرانی بسیار خوبی در این چند سال به حوزه فرهنگ و هنر تخصیص داده شده است و بسترهای فرهنگی خوبی را در شهرستان شاهد هستیم.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: امیدواریم که پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهر امام حسن هم با توجه به اعتباراتی که به آن اختصاص داده شده در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

فرماندار دیلم تصریح کرد: هرقدر بتوانیم انجمن های فرهنگی هنری فعال در سطح شهرستان داشته باشیم سطح کیفی برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان با کیفیت مطلوب تر و سودمندتر برگزار می شود و در حال حاضر هنر تئاتر در این شهرستان توانسته باعث جذب مخاطبان خوبی شود.

Thumbnail

حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز ضمن تشکر از همراهی و همکاری وی در اجرای برنامه های فرهنگی هنری در شهرستان دیلم خواستار  برگزاری منظم و با کیفیت جلسات شورای فرهنگ عمومی و پیگیری مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان دیلم شد.

وی افزود: شهرستان دیلم در رشته های مختلف فرهنگی از ظرفیتهای بسیار خوبی برخوردار است و در سال‌های گذشته در زمینه های  هنری همچون نمایش توانسته افتخارات بسیار خوبی در سطح شهرستان و استان  بدست آورد که این نشان از توجه و حمایت مسئولین از حوزه فرهنگ و هنر است.

منبع: مهر