شبانه ادبی فایز دشتی 45 ساله شد
سیرنگ: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی استان بوشهر گفت: محفل شبانه ادبی فایز دشتی 45 سال سابقه فعالیت فرهنگی و ادبی دارد.
كدخبر: id-5968
تاريخ: 2019-01-07 09:57:47

حمید زارعی در شبانه ادبی فایز دشتی که در فرهنگسرای شهر خورموج برگزار شد افزود: شبانه ادبی فایز دشتی که از سال 1352 توسط مرحوم استاد ایرج اسدی از شاعران برجسته شهر خورموج بنا نهاده شد تاکنون هیچ سمت و سوی سیاسی نداشته است.

به گزارش «سیرنگ»، وی اضافه کرد: این انجمن تاکنون ده‌ها شاعر جوان و نوجوان به شهرستان دشتی و استان بوشهر معرفی کرده است و یکی از بهترین و مؤثرترین تشکل‌های مردمی ادبی و فرهنگی دشتی است که خدمات بزرگی به توسعه فرهنگ و ادب این شهرستان داشته است.

زارعی افزود: این شبانه که اکنون به یک آیین در خورموج تبدیل شده محفلی کامل فرهنگی است و مباحث مطرح شده فقط در حوزه ادبیات و تاریخ است.

Thumbnail

در این محفل ابراهیم بهزادی، حیدر بحرینی، امرالله موسوی، غلامرضا عوض نژاد، هادی اخلاقی، غلامرضا زائری، محسن حاجی پور، علی نوربخش، مازیار اسدی، مطهره حاجی‌زاده، اعظم چمکوری و ثریا مردانلو به شعرخوانی و ارائه مطلب پرداختند و اجرای موسیقی توسط سید مهدی هاشمی، شکیبا و پرهام زارعی از دیگر برنامه‌های این محفل ادبی بود.

شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

منبع: ایرنا