تکمیل پروژه سالن آمفی تئاتر ۸۰۰ نفری بوشهر تسریع شود
سیرنگ: استاندار بوشهر از تخصیص اعتبار لازم برای اجرای پروژه سالن آمفی تئاتر ۸۰۰ نفری شهر بوشهر خبر داد و گفت: روند تکمیل و اجرای این پروژه تسریع شود.
كدخبر: id-5962
تاريخ: 2019-01-03 02:58:41

عبدالکریم گراوند در بازدید از پروژه احداث سالن آمفی تئاتر ۸۰۰ نفری شهر بوشهر اظهار داشت: در دنیای امروز برنامه‌های فرهنگی و هنری نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و توسعه این برنامه‌های اهمیت بالایی دارد.

به گزارش «سیرنگ»، وی بر لزوم ایجاد فضای مناسب برای فعالیت‌های هنرمندان استان بوشهر در نقاط مختلف استان تاکید و بیان کرد: در این راستا تلاش می‌شود که زیرساخت‌های مورد نیاز ایجاد شود و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی و هنری استان بوشهر را در دستور کار داریم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: پروژه احداث سالن آمفی تئاتر ۸۰۰ نفری شهر بوشهر یکی از پروژه‌های مهم زیرساخت‌های در حوزه فرهنگی و هنری استان بوشهر است که تکمیل آن را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و روند تکمیل آن به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل این پروژه تا دهه مبارک فجر امسال خاطرنشان کرد: اعتبار کافی برای تکمیل پروژه احداث سالن آمفی تئاتر ۸۰۰ نفری شهر بوشهر تخصیص داده می شود.

گراوند خواستار رعایت کیفیت بالای اجرای این پروژه شد و تاکید کرد: در همه پروژه‌ها علاوه بر تاکید بر لزوم تسریع در اجرای آنها، انتظار داریم که کیفیت پروژه نیز به صورت کامل مورد توجه باشد.

وی بی‌توجهی به مسائل فنی و ایمنی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها را غیرقابل قبول دانست و افزود: باید با نظارت مستمر زمینه افزایش کیفیت این پروژه‌ها فراهم شود.

منبع: مهر