واگذاری 14 مجتمع فرهنگی استان بوشهر به بخش خصوصی
سیرنگ: مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۱۴ مجتمع فرهنگی تاکنون به بخش خصوصی واگذار شده است.
كدخبر: id-5958
تاريخ: 2018-12-29 08:08:42

حمیده ماحوزی صبح پنجشنبه در نشست با فرماندار شهرستان دشتی از توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری در سطح استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در شهرستان دشتی اقدامات خوبی را شاهد هستیم.

به گزارش «سیرنگ»، وی با تقدیر از حمایت های فرماندار دشتی به مجموعه فرهنگ وهنردشتی تقدیر کرد و گفت: دو پروژه نگارخانه خورموج و پلاتوی کاکی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و در دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: ۱۴ مجتمع فرهنگی تاکنون به بخش خصوصی واگذار شده اما بنا نیست انجمن‌ها و هنرمندان فعالیت های آنان محدود شود.

وی ادامه داد: در میز خدمتی که در دشتی برگزار شد شاهد رضایت مندی هنرمندان واهالی فرهنگ از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی بودیم که یکی از ادارات فعال استان است.

Thumbnail

۱۳ میلیارد ریال به فرهنگ و ارشاد دشتی اختصاص یافت

فرماندار دشتی نیز گفت: در سال جاری ۱۳ میلیارد ریال به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان جهت اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی اختصاص داده شد.

عبدالله نادری اظهار داشت: این اعتبارات برای احداث نگار خانه خورموج، پلاتو کاکی، تعمیر و تجهیز اداره وفرهنگسرا، موسسات قرآنی و کانون مساجد اختصاص داده شده است.

وی افزود: در دهه مبارک فجر نیز دو پروژه نگار خانه خورموج و پلاتو کاکی به بهره برداری می رسد.

نادری از تلاش‌های مجموعه فرهنگ و ارشاد استان و شهرستان تقدیر کرد و گفت: با رصدی که به فعالیت های فرهنگی استان داریم اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دشتی عملکرد خیلی خوبی دارد.

فرماندار دشتی ادامه داد: از زمان حضور رئیس فرهنگ و ارشاد دشتی برنامه های متنوعی در راستای نشاط اجتماعی در دشتی برگزار شد که از این تلاش‌ها تقدیر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زارعی خودباوری به جامعه فرهنگی شهرستان تزریق کرده و مجدانه پی گیر مطالبات هنرمندان است و ماهم انتظار داریم که اداره کل حمایت بیشتری ازمجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی انجام دهد.

منبع: مهر