افتخارآفرینی هنرمند گناوه ای در جشنواره مد و لباس کشور
سیرنگ: آمنه فروردین از هنرمندان شهرستان گناوه و از اعضای این موسسه در جشنواره اینترنتی مد و لباس «سی پال» در تهران به عنوان برتر انتخاب شد.
كدخبر: id-5938
تاريخ: 2018-12-17 10:34:14

 مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری مردم نهاد نیمدری سبز گناوه با اعلام این خبر گفت: این هنرمند از فعالان عرصه مد و لباس در استان بوشهر است که از بین آثار ارائه شده، داوران پس از بررسی 2 اثر آن را در بخش طراحی لباس برای مناسبت‌های مذهبی حائز رتبه برتر دانستند.

به گزارش «سیرنگ»، محمد مظفری اظهار داشت: این موسسه از سازمان‌های مردم‌نهاد برای توسعه فرهنگی و اجتماعی به‌ویژه در حوزه مذهبی و فرهنگ عاشورایی تاکنون برنامه و فعالیت‌های مختلفی داشته که با استقبال خوبی روبرو شده است.

این هنرمند هم در این خصوص افزود: در جشنواره اینترنتی مد و لباس «سی پال» که در حوزه‌های مختلف با محوریت هنر و اصالت ایرانی و اسلامی 16 تا 23 آذر در تهران برگزار شد در چند بخش آثار خود را ارائه که 2 اثر مذهبی‌ام توسط داوران به عنوان برتر برگزیده شدند.

آمنه فروردین خاطرنشان کرد: در اختتامیه جشنواره که با حضور مقام‌های کشوری برگزار شد از آثار ارائه شده به عنوان برتر معرفی و تجلیل به عمل آمد.

وی گفت: چندین سال است که در حوزه مد و لباس در استان بوشهر فعالیت دارم و چندین نمایشگاه مد و لباس را در حوزه مذهبی با حمایت و همکاری موسسه نیمدری سبز برگزار کرده‌ام.