موسسه فرهنگی هنری فرتورگران لیان افتتاح شد + عکس
سیرنگ: موسسه فرهنگی هنری فرتورگران لیان با حضور استاد هنرمندان پیشکسوت، عکاسان، شاعران، نویسندگان و علاقمندان به عکاسی افتتاح شد.
كدخبر: id-5928
تاريخ: 2018-12-06 09:03:30

زینب یوسفی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری فرتورگران لیان در این آیین اظهار داشت: هدف از برپایی این موسسه ارتقا سطح کیفی و کمی آموزش عکاسی، توجه جدی به عکاسی با نگاهی ویژه از لحاظ علمی و هنری، توسعه، ترویج و گسترش فرهنگ و هنر عکاسی، برگزاری دوره‌های آموزشی ادواری و کاردانش عکاسی و عکاسی دیجیتال، برگزاری، مشارکت و همکاری در برپایی همایش‌ها، گردهمایی‌ها و نمایشگاه و جشنواره‌های فرهنگی هنری متناسب با اهداف و فعالیت‌های موسسه است.

به گزارش «سیرنگ»، محمد یوسفی رئیس هیئت‌مدیره موسسه فرهنگی هنری فرتورگران نیز افزود: همزمان با افتتاحیه موسسه، نمایشگاه ملی عکس دید در گالری موسسه فرتورگران لیان برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی دید تازگی در شهر تبریز برگزار شده و بعد از داوری عکس سه تن از عکاسان بوشهری در این جشنواره پذیرفته شده به منظور تشویق و حمایت از این هنرمندان «نمایشگاه عکس دید» در بوشهر به معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

یوسفی یادآور شد: این مجموعه هنری آموزشی شامل بخش‌هایی چون آموزشگاه تخصصی عکاسی، گالری نمایش عکس، آتلیه آموزشی، کتابخانه تخصصی عکاسی و کافه عکس جهت نشست‌های عکاسانه است.

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail