عملیات «بیت المقدس» در بوشهر بازسازی می شود
سیرنگ: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: بازسازی عملیات بیت المقدس در پارک لیان بوشهر به مدت سه شب برگزار می شود.
كدخبر: id-5914
تاريخ: 2018-12-01 09:29:34

سرهنگ عبدالرضا دشتی با اشاره به‌به نشان دادن رشادت‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف رشادت‌های خود را به دنیا نشان داده‌اند و امروز در شرایطی قرار داریم که دشمن پس از ۳۹ سال از انقلاب اسلامی همچنان از دشمنی  و ساماندهی مزدوران خود علیه کشور ایران دست برنداشته است.

به گزارش «سیرنگ»، فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه امنیت و اقتدار ایران اسلامی تأسی از رشادت‌های بسیجیان است تصریح کرد:  با آمادگی خوب نیروهای مسلح حضور و اشراف آنها در نقاط مرزی و حضور هوشیارانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام سبب شده تا دشمنان نتوانند حتی فکر تعرض به کشور عزیزمان داشته باشند.

 وی با بیان اینکه دفاع مقدس با همکاری و همراهی تمامی مردم به پیروزی رسیده است تأکید کرد: هم‌اکنون نیز تمامی مردم باید در صحنه‌های مختلف حضور فعال و با بصیرت داشته باشند.

 وی با بیان اینکه ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی اقتدار خود را در جنگ هشت‌ساله نشان دادند گفت:  یادآوری و زنده نگه داشتن فداکاری‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس وظیفه همگان است.

 دشتی از بازسازی عملیات بیت‌المقدس به مدت سه شب از یازدهم آذر در پارک لیان بوشهر خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با تأکید بر اینکه زیرساخت‌های این کار کامل شده و انتظار داریم مردم از این برنامه به خوبی استقبال کنند، تصریح کرد: ۷۰ بازیگر  بسیجی  این عملیات را به نمایش می‌گذارند.

منبع: فارس