اجرای برنامه های متنوع هنری هفته بسیج در استان بوشهر
سیرنگ:مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر گفت: برنامه های مختلف هنری به مناسبت هفته بسیج به همت هنرمندان بسیجی در شهرهای مختلف استان برگزار می شود.
كدخبر: id-5887
تاريخ: 2018-11-20 11:58:56

مصطفی مردانی در نشست اعضای انجمن‌های فرهنگی هنری این سازمان به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج ، نهادی مردمی با ده ها میلیون عضو است که تمامی اقشار جامعه در آن فعالیت می کنند و برکات فراوانی از ابتدای تاسیس برای کشور داشته است.

به گزارش «سیرنگ»، وی تاکید کرد: هنرمندان بسیجی به عنوان نخبگان جامعه تاثیر بسزایی در دستیابی انقلاب به اهداف و آرمان های خود دارند و تاثیرگذاری این قشر روی افکار عمومی غیر قابل انکار است. 

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر افزود: برنامه های مختلف به مناسبت هفته بسیج با موضوع شعر، داستان، فیلم، هنرهای تجسمی و عکس در سطح استان به همت هنرمندان بسیجی برگزار می شود.

مردانی خاطرنشان کرد: نمایشگاه نقاشی «مهر و ماه» با آثاری از علی بحرینی هنرمند بسیجی استان بوشهر نیز در تهران گشایش یافته است و این آثار روایتگر زندگی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) از تولد تا شهادت هستند و به صورت نقاشی و با تکنیک رنگ روغن و سبک امپرسیونیسم در ابعاد 80 در 120 کار شده‌اند.

وی افزود: اجرای مجموعه «مهر و ماه» از سال ۹۳ کلید خورده است و در این مدت با استفاده از کتب دینی مختلف و سندیت داشتن آن از نظر روایی کارها به جلو پیش رفته است و در این نمایشگاه آثار دیگری با عنوان «فصل سرخ» که روایت‌گر کاروان کربلا و مصائب امام حسین (ع) است نیز به نمایش درآمده‌اند.

مسئول بسیج هنرمندان استان بوشهر یادآور شد: این نمایشگاه تا ۱۷ آذرماه از ساعت 9 الی ۱۸ در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری تهران پذیرای علاقمندان است.