مطالبات اهالی فرهنگ و هنر با جدیت پیگیری می‌شود
سیرنگ: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری مطالبات اهالی فرهنگ و هنر خبر داد و گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر دارد.
كدخبر: id-5858
تاريخ: 2018-11-10 07:36:41

سید عباس صالحی در ابتدای برنامه‌های خود در استان بوشهر اظهار داشت: از برنامه‌های این سفر حضور در مراسم اختتامیه دومین سوگواره کشوری تعزیه خوانی است.

به گزارش «سیرنگ»، وی از بررسی مسائل و مشکلات فرهنگی و هنری مناطق مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر است و نگاه ویژه‌ای به توسعه این بخش داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به توانمندی بالای هنرمندان استان بوشهر در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: حضور هنرمندان این استان در جشنواره‌های مختلف کشوری، نشان از توانمندی هنرمندان و جایگاه رفیع آن در ادوار مختلف تاریخی است.

فتح‌الله نوروزی فرماندار کنگان در این دیدار اظهار داشت: مطالبات هنرمندان را با وزیر در میان گذاشتیم و به شکل مکتوب نیز به ایشان اعلام کردیم.

Thumbnail

نوروزی با تاکید توسعه فرهنگ و هنر در حوزه جنوب استان بوشهر افزود: با توجه به اهمیت رشد و توسعه هنر، تربیت هنرمند خلاق و تکریم هنرمند در این منطقه، خواستار تفاهم‌نامه بین وزارت ارشاد و وزارت نفت شدیم.