شب شعر و شروه آیینی در عالیشهر برگزار شد + تصاویر
سیرنگ: شب شعر و شروه آیینی عالیشهر با شعرخوانی شاعران و شروه خوانان مطرح استان و استقبال مردم عالیشهر در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد.
كدخبر: id-5855
تاريخ: 2018-11-07 01:20:26

هاشم رنجبریان مدیر انجمن ادبی فایز و دبیر برگزاری این آئین با بیان اینکه انجمن ادبی فایز طی قریب به یک دهه فعالیت خود در شهر عالیشهر تا کنون ۷ شب شعر، شب شعر و شروه آیینی عاشورایی برگزار نموده گفت: شب شعر و شروه آیینی امسال نیز به مناسبت ایام سوگواری دهه آخر صفر با هدف ارایه شکل متفاوتی از عزاداری و روایت شاعرانه مصائب، مظلومیت ها و جایگاه رفیع اهل بیت علیهم السلام نزد خداوند برگزار شد.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: در این مراسم شاعران مطرح استان، آقایان مجید عابدی، احمد جمعه پور، عقیل نجار، محمد مرادی، علی حسین جمالی، محمد امینی، محمد ابراهیمی، اسلام ابراهیمی محمد حاجتی و خانم ها سیما نوذری و زینب وطن خواه به شعرخوانی پرداختند و آقایان حیدر احمدی و کرامت قنبری از شروه خوانان مطرح استان به شروه خوانی کردند.

هاشم رنجبریان با بیان اینکه شاید انجمن ادبی فایز عالیشهر به تنهایی نمی توانست این مراسم را برگزار کند از حمایت های مادی و معنوی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، شرکت عمران شهر جدید عالیشهر، هیأت امناء مسجدالنبی (ص) و هیأت الرضا(ع) و عوامل اجرایی برگزاری این شب شعر و شروه آیینی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، امام جمعه عالیشهر و اعضای شورای شهر در این آئین حضور داشتند.

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail