فعالیت‌های هنرمندان استان بوشهر حمایت شود + تصاویر
سیرنگ: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم ترویج هنر و استفاده از ابزار هنری در حوزه اجتماعی گفت: فعالیت‌های هنرمندان استان بوشهر حمایت شود.
كدخبر: id-5819
تاريخ: 2018-10-18 20:51:52

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در آئین افتتاح نمایشگاه نقاشی «مهر و ماه» در برازجان اظهار داشت: حمایت از هنر و هنرمندان یک وظیفه همگانی است و باید شرایط ظهور و بروز استعدادهای هنرمندان فراهم شود.

به گزارش «سیرنگ»، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: هنرمندان نقش مهم و تاثیرگزاری در جامعه دارند و می‌توانند پیام‌های والای اخلاقی و اجتماعی را در قالب هنر به مخاطبان خود ارائه کنند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: این مجموعه فاخر از فعالیت‌های ارزشمند هنری است و از بانیان آن تشکر می‌کنم و اینگونه اقدامات باید حمایت شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر نیز در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی مجموعه نقاشی «مهر و ماه» به مدت محدود در پژوهش سرای متقین در برازجان دایر است.

مصطفی مردانی افزود: مجموعه «مهر و ماه» با موضوع زندگی و شهادت امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) با ۲۰ تابلو نقاشی در ابعاد ۸۰ در ۱۲۰ در سبک امپرسیونیسم با تلاش علی بحرینی هنرمند دشتستانی خلق شده است.

وی خاطرنشان کرد: این هنرمند برای اولین بار در استان بوشهر مجموعه «مهر و ماه» و پیش از آن مجموعه نقاشی «فصل سرخ» با موضوع زندگی امام حسین (ع) زندگانی معصومین (ع) را به این شیوه اجرا کرده است.

در آیین افتتاح نمایشگاه مجموعه تابلوهای نقاشی «مهر و ماه» آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر،  حجه السلام حسن مصلح امام‌جمعه برازجان، نعمت اله غلامپور فرمانده سپاه جواد ائمه (ع) دشتستان، ارسلان زارع فرماندار دشتستان، حسن لواسانی مدیر آموزش‌وپرورش دشتستان، محمدحسن محمدی شهردار برازجان، عبدالرضا دشتی فرمتانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و جمعی از هنرمندان استان بوشهر حضور داشتند.

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail