عملیات احداث سالن آمفی تئاتر روباز جم آغاز شد
سیرنگ: شهردار جم گفت: با توجه به شرایط جوی شهرستان می توان هشت ماه سال برای کارهای فرهنگی از این سالن روباز استفاده کرد.
كدخبر: id-5805
تاريخ: 2018-10-09 20:11:02

صدراله حیدری در بازدیدهای خود از پروژه های عمرانی از روند آماده سازی سالن آمفی تئاتر روباز شهرداری بازدید و اظهار داشت: یکی از بزرگترین نیازمندهای حوزه فرهنگی و هنری شهرستان جم مباحث سخت افزاری است.

به گزارش «سیرنگ»، وی افزود: ایجاد سالن های روباز قدمی مهم برای ارتقای شاخص‌های زیر ساختی فرهنگی است و این سالن ها موجب تقویت فعالیت های حوزه تئاتر و موسیقی خواهد شد.

شهردار جم بیان کرد: نبود سالن مناسب برای برگزاری برنامه های فرهنگی در شهرستان موجب شده تا مسئولان از میزبانی برخی برنامه های فرهنگی خودداری کنند.

حیدری با اشاره به اینکه کارهای کارشناسی لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است، افزود: با توجه به شرایط جوی شهرستان می توان هشت ماه سال برای کارهای فرهنگی از این سالن روباز استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فضاهای فرهنگی، هنری و تفریحی از مهمترین اهداف و برنامه های پیش روی شهرداری و شورای اسلامی شهر جم است.

شهردار جم به ظرفیت بیش از یک هزار نفری این سالن اشاره و تاکید کرد: تلاش آنها بر این است که این پروژه ظرف پنج ماه آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: سالن آمفی تئاتر روز باز شهر جم در فاز دوم پارک بزرگ چگاسه طراحی شده است که با سرعت مطلوبی در حال اجراست.

منیع: فارس