برنامه «شب نواب» در گناوه برگزار شد
سیرنگ: برنامه «شب نواب» به منظور تجلیل از حیات هنری سید عبدالحسین نواب موسوی هنرمند عکاس گناوه ای برگزار شد.
كدخبر: id-5793
تاريخ: 2018-09-30 19:49:39

به منظور تجلیل از حیات هنری عکاس و هنرمند برجسته گناوه و استان بوشهر «سید عبدالحسین نواب موسوی» برنامه «شب نواب» جمعه‌شب با حضور مسئولان، هنرمندان استان و شهرستان، علاقمندان به هنر و عکاسی به همت انجمن هوای تازه و با همکاری بنیاد نیکوکاری مهربانان، خانه سمن‌های، کتابخانه خانه چوبک گناوه در سالن فنی حرفه‌ای این شهر برگزار شد.

به گزارش «سیرنگ»، در این مراسم نویسندگان و هنرمندان استان و شهرستان و تعدادی از شاگردان این استاد عکاسی  از جمله غلامحسین دریانورد، ایرج صغیری،جهانشیر یاراحمدی،مسعود نجف پور، احسان عبدی پور، حسین مظفری، صادق فولاد چنگ به بیان خاطراتی از همکاری با این هنرمند عکاس و ویژگی های اخلاقی و هنری وی پرداختند.

اجرای موسیقی، پخش نماهنگ فرمانداری گناوه، نمایش فیلمی مستند درباره این هنرمند و اهدای هدایای مهمانان و تجلیل از استاد سید عبدالحسین نواب موسوی از دیگر بخش های این برنامه بزرگداشت بود.

شایان ذکر است که نمایشگاه عکس «۲۵ فریم بر ثانیه» شامل ۲۵ عکس از عکس‌های آثار سینمایی این هنرمند برجسته عکاسی  استان بوشهر وشهرستان گناوه نیز از سوم تا پنجم مهرماه به مدت سه روز در نگارخانه تالار «استاد بهزاد» گناوه برگزار شد.

Thumbnail

Thumbnail

Thumbnail

منبع: مهر